Vreemddddd!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: Vreemddddd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:36

Ik heb een shet van 8 maanden, vroeg iemand of haar dochtertje mee mocht want ze is zo gek op paardrijden!
dus ik; er kan niet op gereden worden, want hij is nog maar 8 maanden en dus een baby!
Persoon; oh maar mijn dochtertje is maar 1,30 m hoor! Dat past wel op zo'n kleine

Zucht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:48

Achja, ik langelijn wel eens buiten.. hier ook genoeg reacties met:
'Je moet er maar op ipv achter!'

Ik ga maar niet op mn oude verzorgpony zitten waar ik ook te groot voor ben :P

Meestal kun je er een grap over maken en kun je zelf en de andere persoon weer lachend verder :)
Vooral niet-paardenmensen zullen niet veel begrijpen als je uit legt wanneer je te groot voor een pony bent ;)

TerraHowrse schreef:
:')

Oh over foto's gesproken, ik woon vlakbij een tankstation,
komen er drie mannen in een wit busje met buitenlands kenteken aanrijden.
Stoppen bij het tankstation, eentje blijft zitten, eentje doet net alsof ie een foto wil maken en rent me achterna, eentje heeft een zonnebril en capuchon op en loopt er 100 meter achter en tot mijn verbazing komt er ook nog eentje in tegengestelde richting aanlopen. Vertrouwde er niks van en na een tijdje kwam de achterste ook aanrennen, ze spraken geen Nederlands en ik was gelukkig bijna thuis dus stak snel de weg over en ben weggerend, renden ze terug naar het busje en raceten ze weg. Was erg eng... -O-

Brr, dat moet schrikken zijn geweest :oo

Chiave

Re: Vreemddddd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:50

'Haha, twee grote honden.'

En dan proberen leuk te blijven lachen.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 07:09

Ik was met mijn paard (700kg) aan het wandelen. Kom ik in het bos mensen met 2 hondjes tegen een Jack Russel en andere. En die Jack die trok maar aan die lijn en blafte en deed naar mijn paard toe. Paardlief negeerde de hond en liep zonder enige reactie lekker door. Dus ik tegen die hond "Ik zou het maar niet doen" en die eigenaren lachen en ook zeggen "nee zou ik inderdaad niet doen hahaha" :')

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 20:39

Emshee schreef:
Ik had les, en een klein jongetje (broertje van lesgenoot) vraagt: moeten die paarden ook het alfabet leren ( wijzend op de letters in de bak) :D _/-\o_

Omgg!!! _O- _O-