Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tinkermiep schreef:Ik denk dat je al enorm boft dat je ouders het er in het voorjaar over gaan hebben.
xniieeenke schreef:Love_Hanette schreef:Van prikken heb ik nog nooit gehoort mijn pony heeft miss nog maar 1 gehad en ze is heel erg gezond en fit
Van prikken nooit gehoord en je hebt 'n eigen paard?![]()
Als baby krijg jij toch ook injecties? Paarden zijn dat ook wel eens nodig.
Love_Hanette schreef:Ik denk dat dit is wat jullie allemaal bedoelen "wacht tot het voorjaar is en tot die tijd niet meer zeuren, je verantwoordelijkheid laten zien, geld verdienen en wat meer informatie te weten te krijgen over paarden/grote pony zodat ik weet waar ik aan toe ven."
Resistance schreef:Love_Hanette schreef:Ik denk dat dit is wat jullie allemaal bedoelen "wacht tot het voorjaar is en tot die tijd niet meer zeuren, je verantwoordelijkheid laten zien, geld verdienen en wat meer informatie te weten te krijgen over paarden/grote pony zodat ik weet waar ik aan toe ven."
Niet alleen informatie, die ook gewoon ervaring op in de omgang met paarden. Neem dus lekker een verzorgpaard, en ga over 3 jaar nog eens over een eigen paard denken.
xniieeenke schreef:Iejoor van die babyprikken zijn toch wel handig, maar dat baarmoederhalskanker gedoe nee ben ik ook niet voor.
Voro de rest eens!
@TS je laatste post, eigenlijk wel ja!
Love_Hanette schreef:Ik heb een pony waar ik 4/5 jaar lang op heb gereden pas begin vorig jaar zei mijn moeder dat ik te groot was ik lag 2 dagen in tranen. Ik rij gevorderd en neem deze lente/zomer (als mijn voetbal seizoen voor bij is) springlessen met mijn moeder. Zei zo nu en dan dat ik goed met paarden over weg kon, datkk vertrouwbaar met ze ben. Dus ik snap nu niks van dat verzorgpaard nemen??