Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Celiien schreef:Das fijn, maar als je moet gaan starten mag je toch echt geen stemhulpen geven. Buiging, stelling etc is allemaal essentieel om je paard rijtechnisch correct te rijden. 'Beetje sturen en dan doet hij het wel' dat doe je op een manege in de beginnerslesvraag me echt af hoe die pony's van jou over de rug lopen, kan niet anders dan dat dat niet correct is
Jonge pony's doorgereden? Zonder de juiste hulpen te weten. Dan zal ik toch niet blij zijn als eigenaar zijnde![]()
Goede tip is in dit geval les nemen en echt leren rijden!
Ik denk idd dat ze in de war is Simone, ik tikte het net ook al bijna verkeerd. Het is laat

roosjenat schreef:ik stel een vraag en heb een antwoord, iedereen maakt fouten. kan gebeuren nu weet ik hoe het moet en kan hier een slotje
roosjenat schreef:ik heb 5 ponys en dit topic gaat over de pony met b niveau de nader pony rijdt l2 niveau
). Wat vervelend dat de galop niet werkt. Zoals hier aangegeven staat, neem les. Zag dat je dat van plan was, helemaal super! Tot die tijd kun je altijd nog andere leuke dingen doen met hem. Rijden tot en met draf, vrijspringen, vrijheidsdressuur zou je kunnen proberen etc etc. Voor je het weet zijn de 4 weken om en kun jij straks lekker galopperen onder het zadel.