marley93 schreef:Hoera, ik heb eraan gedacht!
Vandaag is dus de tandarts geweest, was €66,55 kwijt inclusief voorrijkosten (die waren gedeeld met stalgenoten). Hij heeft niets hoeven doen, behalve een beetje schoonmaken en controleren.Ik heb Mark Hoyer als tandarts.
We kennen hem al via mijn vader zijn werk, en heb hem altijd al een aardige man gevonden. Ook als tandarts vind ik hem heel fijn. Veel respect en geduld met de paardjes, en haalt nooit meer aan de hand dan nodig is.
Hey heel erg bedankt voor de moeite! Maar zoals je hierboven kunt lezen heb ik al een tandarts op t oog maar toch bedankt

Ik heb Mark Hoyer als tandarts.
Een maand later werd dezelfde pony niet goed (had overigens niets met zijn tanden te maken hoor). Dierenarts stuurde een collega langs die tandarts was en dierenarts om hem toch voor de zekerheid nog eens na te kijken. Wat bleek? Hij had een paar haken, één kies was veel te lang en moest ingekort worden en de kiezen waren niet mooi vlak, maar hadden een golfbeweging. Ze was ook niet helemaal achterin geweest (ze gebruikt ook geen verdoving). Toen ik zei dat hij een maand geleden nog "behandeld" was, keek ze me aan met een blik die meer dan genoeg zei. Voor mij dus geen naturalhorsedentist meer... (ze heeft ook nog andere websites).