Verdiensten (web)shop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 15:21

Mingming, pfoe, ik hoop dat het mij ook gaat lukken! Alhoewel school een half uur de ene kant op is en paarden en half uur de andere kant op. Met bijbaantjes kun je inderdaad een boel al zelf bijdragen, dat is dus wat ik ook zei. :)

Alleen vind ik dat het vanaf de 3e/4e veel zal veranderen, dus wellicht niet meteen de beste tijd om de overstap te maken van verzorgpony's naar eigen paard. (waar ouders niet 100% achter staan)

bb321

Re: Verdiensten (web)shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 15:52

Deetjeeuh, het probleem zit 'm in t feit dat ik langzaam maar zeker te groot wordt voor ze en dolgraag wil blijven waar mijn verzorgpony's staan, maar dat er daar geen grotere pony's zijn, dus ben ik nu begonnen te overleggen met mijn ouders en probeer ik verschillende mogelijkheden om een bijdrage te leveren kritisch te bekijken.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:03

Deetjeeuh schreef:
Mingming, pfoe, ik hoop dat het mij ook gaat lukken! Alhoewel school een half uur de ene kant op is en paarden en half uur de andere kant op. Met bijbaantjes kun je inderdaad een boel al zelf bijdragen, dat is dus wat ik ook zei. :)

Alleen vind ik dat het vanaf de 3e/4e veel zal veranderen, dus wellicht niet meteen de beste tijd om de overstap te maken van verzorgpony's naar eigen paard. (waar ouders niet 100% achter staan)

Het is soms wel zwaar hoor, want ik woon dan ook nog 10 km van school vandaan en ik heb een dubbelprofiel met 3 keuzevakken en extra beta vakken :')

TS, zou je niet tijdelijk ergens anders een paardje kunnen leasen, dan kan je kijken of je het echt leuk vindt en of je er tijd voor hebt. Dan kun je tegelijkertijd gewoon bij deze verzorgpony's blijven poetsen, wandelen en longeren :)

bb321

Re: Verdiensten (web)shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 07:43

Mingming, ik vind het echt leuk en heb er echt tijd voor. Ik ga nu ook al 4 dagen per week naar mijn vp's om ze te rijden en ik ben zojuist gestopt met tennis, dus dit worden er waarschijnlijk 5. De stal uitmesten en voeren kan voor me gedaan eorden op de dagen dat ik zelf niet kan komen, dus dat is niet het probleem.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:54

Bibibosch schreef:
Mingming, ik vind het echt leuk en heb er echt tijd voor. Ik ga nu ook al 4 dagen per week naar mijn vp's om ze te rijden en ik ben zojuist gestopt met tennis, dus dit worden er waarschijnlijk 5. De stal uitmesten en voeren kan voor me gedaan eorden op de dagen dat ik zelf niet kan komen, dus dat is niet het probleem.

Dan gewoon goed met je ouders overleggen, misschien vast voor deze zomervakantie een baantje zoeken om alvast wat te verdienen!

Succes :)