Stal opruimen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:15

Een idee is misschien ook onderhoudsvrije bloemetjes in de bak te doen. Tegenwoordig heb je erg mooie nepbloemen en plantjes (al moet je er soms wel eventjes naar zoeken!). Maar dan heb je wel het hele jaar door bloemen in de 'bloei' staan!
Laatst bijgewerkt door Ashley5 op 20-02-15 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:16

Eerst flink de bezem er doorheen. Alle losse spullen even bij elkaar zetten en over de planken een sopje.
Palen spuitplaats en evt een paar balken verven met een frisse kleur.(appelgroen)
Evt een gordijn voor die kast met onderdelen.

whisper7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 23:21

kohtje schreef:
Eerst flink de bezem er doorheen. Alle losse spullen even bij elkaar zetten en over de planken een sopje.
Palen spuitplaats en evt een paar balken verven met een frisse kleur.(appelgroen)
Evt een gordijn voor die kast met onderdelen.

Ja verver gaan we ff in de zomer doen, want dan staan ze 24/7 buiten en hebben de paarden de geur niet zo door hun neusjes heen :P dat met die kast is inderdaad wel slim. Ik dacht misschien ook van die opruimbakken bij de action vandaan halen, dan berg ik daar ook wat dingen in op.

whisper7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 23:22

Ashley5 schreef:
Een idee is misschien ook onderhoudsvrije bloemetjes in de bak te doen. Tegenwoordig heb je erg mooie nepbloemen en plantjes (al moet je er soms wel eventjes naar zoeken!). Maar dan heb je wel het hele jaar door bloemen in de 'bloei' staan!

Haha ja in de bloei, is wel super handig hoor zulke bloemen! Maar waar koop je die ooit :?

jetski8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:23

Je kunt bij de stallen de planken om en om in een leuk kleurtje verven! (zou niet elke plank doen, dat wordt misschien een beetje een drukke boel?) Dan kunnen de paardeneigenaren zelf de kleur kiezen die hun staldeur wordt, zal er meteen heel gezellig uitzien denk ik! Lees net dat jullie in de zomer gaan verven, maar misschien is dit dan dus een idee ;-)

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:26

whisper7 schreef:
Haha ja in de bloei, is wel super handig hoor zulke bloemen! Maar waar koop je die ooit :?

Ik heb zelf een aantal bloemen gekocht bij de Wibra, TeDi, Action en nog een aantal van die goedkopere winkels. Wel waren dat vooral stengels voor in een vaas, maar bij de Action heb ik ook een heel leuk stenen bakje gekocht met lavendel erin.
Maar ik vind het ook wel lastig om echt mooie nepbloemen te vinden.

whisper7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 23:28

jetski8 schreef:
Je kunt bij de stallen de planken om en om in een leuk kleurtje verven! (zou niet elke plank doen, dat wordt misschien een beetje een drukke boel?) Dan kunnen de paardeneigenaren zelf de kleur kiezen die hun staldeur wordt, zal er meteen heel gezellig uitzien denk ik! Lees net dat jullie in de zomer gaan verven, maar misschien is dit dan dus een idee ;-)

Haha ja bedankt! Zal wel leuk zijn ja het ziet er nu zo boring uit :9

whisper7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 23:29

Ashley5 schreef:
whisper7 schreef:

Ik heb zelf een aantal bloemen gekocht bij de Wibra, TeDi, Action en nog een aantal van die goedkopere winkels. Wel waren dat vooral stengels voor in een vaas, maar bij de Action heb ik ook een heel leuk stenen bakje gekocht met lavendel erin.
Maar ik vind het ook wel lastig om echt mooie nepbloemen te vinden.

Ja ik kan sowieso wel even langs gaan om te kijken bedankt voor de tip!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 16:08

ik ben even ops chool en kan de fotos nog niet zijn ik volg :p

Xliesje13X

Re: Stal opruimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:26

Hoe gaat het met de verbouwing? Ben benieuwd naar foto's ;)

whisper7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 15:01

Xliesje13X schreef:

Jaa er is nog niet heel veel veranderd, wat dingen opgeruimt enzo :D dekens hebben we nu in een kast en hangen, we hebben er namelijk wel een stuk of 30 :') maar de plantenbakken ben ik nu naar op zoek, en oja, we hebben ook de balken in de bak geverfd, maar eigenlijk heb ik maar 1 goeie hindernis, dus twee palen, en een bak rand paal haha maar daar moet ik nog een paal bij kopen. We gaan voor elk paard een naambordje maken, ik heb er al twee klaar, maar de bloembakken kan ik nog niet echt vinden, die van de action zijn of te klein, of te groot :P. Haha in de mei vakantie nog maar even hard bezig :j maar er licht tenminste niet meer heel veel puinzooi op de grond :)

Anoniem

Re: Stal opruimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 15:07

Je zou in die plantenbakken een stuk piepschuim kunnen doen, dan kan je daar je nepbloemen in prikken zonder dat ze allemaal naar 1 kant gaan hangen.
Als je het echt luxe wilt hebben kan je de staldeuren wit verven, dat staat chique!

Xliesje13X

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:37

whisper7 schreef:
Xliesje13X schreef:

Jaa er is nog niet heel veel veranderd, wat dingen opgeruimt enzo :D dekens hebben we nu in een kast en hangen, we hebben er namelijk wel een stuk of 30 :') maar de plantenbakken ben ik nu naar op zoek, en oja, we hebben ook de balken in de bak geverfd, maar eigenlijk heb ik maar 1 goeie hindernis, dus twee palen, en een bak rand paal haha maar daar moet ik nog een paal bij kopen. We gaan voor elk paard een naambordje maken, ik heb er al twee klaar, maar de bloembakken kan ik nog niet echt vinden, die van de action zijn of te klein, of te groot :P. Haha in de mei vakantie nog maar even hard bezig :j maar er licht tenminste niet meer heel veel puinzooi op de grond :)

Een goed begin is het halve werk toch?! ;)

whisper7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 07:50

[/quote]Een goed begin is het halve werk toch?! ;)[/quote]
Precies ja :P

whisper7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 07:52

Danique schreef:
Je zou in die plantenbakken een stuk piepschuim kunnen doen, dan kan je daar je nepbloemen in prikken zonder dat ze allemaal naar 1 kant gaan hangen.
Als je het echt luxe wilt hebben kan je de staldeuren wit verven, dat staat chique!

Ja wel handig van die plantenbakken, wit is wel erg mooi ja :j