Bloedlijnen springpaard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IrishDraught

Re: Bloedlijnen springpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:38

recruut x raimond x joost x abgar (oud springbloed, recruut is alrounder)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:39

Op papier kun je niet rijden :+ Ik heb een Karandasj x Voltaire gereden en die kon echt niet springen :n

Ik heb nu een Canezaro x Boreas x Duc de Normandie, fijn paard, veel vermogen en een enorm groot hart

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:40

PercyLeen schreef:
Op papier kun je niet rijden :+ Ik heb een Karandasj x Voltaire gereden en die kon echt niet springen :n

Ik heb nu een Canezaro x Boreas x Duc de Normandie, fijn paard, veel vermogen en een enorm groot hart

Dat is waar en er zijn top dressuurpaarden met uitsluitend springbloed en top springers zonder papier.
En top eventens (verleden) kruising shetlander volbloed van 1.48

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 10:50

PercyLeen schreef:

Klopt, ik heb ook een onbekende gehad die kon springen als de beste, het ligt echt aan het paard zelf

saarie

Re: Bloedlijnen springpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 15:50

Ik heb een IndoradoxMartel. Heerlijk springpaard, trekt wel flink aan. Veel vermogen. In het parcours altijd alert, met dressuur wat kijkerig. Niet echt ril maar snel afgeleid. Wordt nu klaargemaakt voor de SGW.

http://www.horsetelex.com/horses/pedigree/1499891