LicentioFide schreef:Dus je was met je ponys in de hand het hout aan het opruimen? Raaaarr
na het trainen van de ponys gingen ze de stal opruimen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hannah41 schreef:Ik vind het een zeer vreemd verhaal.
Als jij nog steeds denkt dat je de waarheid verteld ts, kun je het dan nog eens vertellen? Zonder spelfouten (geen ernstige in ieder geval), met leestekens en gewoon duidelijk verteld?
Laura12 schreef:Ik bedoel dat de eigenaar niet weet of er het veulen maar ik heb de botten daar gelaten maar ze komen nooit meer bij de ponys
En ik vergeet mijn mobiel in het buitenland omdat mijn tante daar woont en ik heb die daar in mijn handtas laten liggen
hannah41 schreef:Laura12 schreef:Ik bedoel dat de eigenaar niet weet of er het veulen maar ik heb de botten daar gelaten maar ze komen nooit meer bij de ponys
En ik vergeet mijn mobiel in het buitenland omdat mijn tante daar woont en ik heb die daar in mijn handtas laten liggen
Vertaling graag?
Lieve ts, ik ben erg benieuwd naar je verhaal, maar ik kan je berichten zo niet lezen. Je bent dertien staat in je profiel, dus ik neem aan dat je weet hoe je leestekens en hoofdletters kunt gebruiken?
LiannePuthzy schreef:euhmmm
Eerst zeg je dat je de botten aan de eigenaar hebt gegeven?
en nu heb je ze daar gelaten
en voordat jullie kwamen moesten er toch wel andere mensen zijn geweest om te verzorgen ect (dus 2 jaar geleden of in de tijd dat t veulen/paardje dood is gegaan)
belle_boef schreef:LiannePuthzy schreef:euhmmm
Eerst zeg je dat je de botten aan de eigenaar hebt gegeven?
en nu heb je ze daar gelaten
en voordat jullie kwamen moesten er toch wel andere mensen zijn geweest om te verzorgen ect (dus 2 jaar geleden of in de tijd dat t veulen/paardje dood is gegaan)
Ts zegt nergens dat ze de botten aan de eigenaar heeft gegeven.
Ze heeft ze laten liggen en de eigenaar gewaarschuwd.
Laura12 schreef:Sorry dat het niet duidelijk is maar de botten heb ik afgegeven bij de eigenaar ( dus daar laten liggen)
xxcleeoo schreef:Maar een veulen kan toch niet door het hout kruipen