Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxSchimmiexx schreef:ja dan nog mag ik er wat overzeggen, als jou verteld word ja ze is verkocht en het blijkt niet te kloppen doet het toch ook pijn te minste bij mij wel
desi92 schreef:Nope daar heb je niks meer over te zeggen. Jij bent geen eigenaar meer, dan kun je hoog of laag springen, jij hebt je er niet meer mee te bemoeien
Tabaluga12 schreef:desi92 schreef:Nope daar heb je niks meer over te zeggen. Jij bent geen eigenaar meer, dan kun je hoog of laag springen, jij hebt je er niet meer mee te bemoeien
Dat slaat toch nergens op? Mevrouw heeft zelf gebeld en verteld iets wat schijnbaar niet lijkt te kloppen?
Ts de vork kan heel anders in de steel zitten zoals een paar reacties geleden geopperd is.
xxSchimmiexx schreef:ik heb maanden lang voor der gevochten, heb vanaf ik 13 was alleen maar in de trein gezeten van Delft naar Eindhoven omdat ik zo graag bij der wilde zijn en haar niet kwijt wilde en dan gebeuren er dingen die ik geen enkele paarden lief hebber wens
xxSchimmiexx schreef:ik heb maanden lang voor der gevochten, heb vanaf ik 13 was alleen maar in de trein gezeten van Delft naar Eindhoven omdat ik zo graag bij der wilde zijn en haar niet kwijt wilde en dan gebeuren er dingen die ik geen enkele paarden lief hebber wens
kom op zeg... paard is verkocht je kan d'r proberen te blijven volgen en daar houd het mee op.