Oliiviia schreef:Je kan elke dag langsgaan maar niet altijd iets doen.
Deed ik ook met mijn pony die 50m verder stond
Das slim whahahah!!!
Iedereen super bedankt voor de reacties alvast!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En anders in weiland gewoon poetsen ofzo......_blabla schreef:Eigenaar noemt nu: 5 dagen rijden of longeren..... wat zeggen jullie ervan?
Delphi schreef:_blabla schreef:Eigenaar noemt nu: 5 dagen rijden of longeren..... wat zeggen jullie ervan?
Als dit jouw ontspanning en uitlaatklep is en je vind dit super zou ik het in ieder geval proberen. Er mee stoppen kan altijd nog. Ik denk dat je echt van geluk mag spreken dat je zo'n verzorgpaard treft, dit vind je meestal niet zo snel meer!
Rijden op zich hoeft ook geen vol uur te zijn. Je kunt doordeweeks wat korter trainen en een keer longeren. Dan kun je in het weekend weer wat langer rijden en een buitenrit bijv. maken als dat mogelijk is.
Geef wel op tijd je grenzen bij de eigenaar aan! Je huiswerk en je cijfers mogen er niet onder lijden! Ik denk dat het vooral veel planning vraagt.
Zorg dat je eerst je huiswerk gedaan hebt of in ieder geval een groot gedeelte voor je naar je verzorgpaard gaat. Of de twee dagen dat je niet gaat kun je misschien wat voorwerken.
it_is_me schreef:Lijkt mij wel erg druk, maar als je sowieso in het weekend heen gaat dan zou je nog 3x door de week moeten plannen. Weet je ook de reden waarom je 5x iets met het paard zou moeten doen? Is dit i.v.m. wedstrijden o.i.d. anders zou je kunnen voorstellen om 4x te komen en dan wat intensiever aan de slag te gaan. 2x in het weekend en dan nog 2x doordeweek bijv.
Citaat:Ik weet niet hoe ver je moet en hoe je er gaat komen, maar met de fiets door weer en wind is niet grappig.