Doanique schreef:Gedegradeerd bedoel je
Tsja, zo kan je het ook opvatten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan heb je nog wel iets steun aan het zadel 
Kuggur schreef:Neuh, niet "dood" (vonden jullie dát geen geslachtsdeelwaardige opmerking..?)
Wel onnodig hoog belastend, zeker door een ruiter die zich afvraagd wat moeilijker zitten is, draf of galop. Spreekt niet echt voor veel rij ervaring.
Kuggur schreef:Neuh, niet "dood" (vonden jullie dát geen geslachtsdeelwaardige opmerking..?)
Wel onnodig hoog belastend, zeker door een ruiter die zich afvraagd wat moeilijker zitten is, draf of galop. Spreekt niet echt voor veel rij ervaring.

. Mijn bijrijdpony heeft de vervelende gewoonte hard te gaan in galop (Werk ik aan, rustig aan boktbrigade), ze zit niet echt lekker en het is niet heel goed uit te zitten zonder zadel - ik rijd wel altijd met barebackpad als ik besluit zonder zadel te gaan. Maar ik ken ook andere pony's die als een luie stoel zitten dus het ligt écht aan de pony! Ja, ik heb gelezen dat je al geweest bent maar ik wilde mijn verhaal kwijt.