Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aisie schreef:Misschien kun je een mooie hengstenvlecht in de manen maken van je pony? Dat ziet er al heel netjes en verzorgd uit. En misschien een leuk setje tweedehands kopen wat bij elkaar past? Die sporen zou ik lekker achterwege laten als ze al zo vlug op een zweep reageert dan lijkt me dat eerst wel voldoende. Heb je foto's van je pony en jij samen? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.
JenW schreef:probeer je niks van andere aan te trekken.
iedereen is goed zoals hij of zij is
kijk niet wat zij allemaal heeft, maar kijk eens wat jij hebt das stukke leuker!
jij kan ergens voor sparen en dan dol blij zijn en zij heeft het misschien dan al en kan niet meer sparen ervoor.
sporen vind je dat er mooi uitzien?
bedenk even waarvoor sporen zijn, je zegt zelf dat je er niet handig mee om kan gaan of dat ze ze vergeet, gebruik ze dan niet kost alleen maar geld en waarvoor?
een bontje onder een zadel is ook niet erg mooi hoor!
betekend alleen dat haar zadel niet helemaal past op der pony, en jij hebt wel een zadel dat mooi past das toch veel beter voor je paardje?
probeer maar niet zo veel naar andere te kijken, schiet je niks mee op.
in plaats van dat geniet maar lekker van je pony.
ook al zou je op een manege ruiter lijken, nou en?
zolang je maar geniet!
Enjoyit schreef:Hee bokkers!
Ik heb misschien wel een hele
rare vraag maar ik stel hem gewoon!
ik zit nu op instructie week.
en er is een ander meisje met haar pony.
evengroot als mijn pony.
het lijkt er bij haar op een of andere manier veel meer eruit als een eigen pony.
ze heeft peesjes maar dat heb ik ook en ze heeft een mooi wintec zadel die goed ligt met bontje!
misschien ziet het bontje er wel heel leuk uit.
Normaal hoofdstel en rood dekje zelfde als ik maar ik heb hem in het roze.
en mijn pony lange en hare korte manen.
maar het ziet er bij haar heel veel profesioneler uit.
Ze draagt sporen heeft mooie chaps en jophurs maar het ziet er bij mij heel erg eruit alsof ik niet train met mijn pony ofzo!
ik twijfel erg om sporen te nemen.
het werkt fijn maar ben het niet gewend dus ik ben bang dat ik der pijn doe of ff vergeet dat ik sporen heb.
ik krijg maandag aangepast of nieuw zadel en misschien helpt het !
het lijkt erg alsof ik op een manegepony zit.
ik zeur misschien veel maar ik voel me op de manege onzeker dat ik en mijn pony er uit zien alsof ik op een manege pony rijdt.
ze loopt mooier aan de teugel dan haar pony maar het is nog steeds heel raar gevoel.
ik hoop dat jullie mijn pony en ik kunnen helpen met mijn probleempjes!
alvast bedankt!!
x_Kaat_x schreef:Enjoyit schreef:Hee bokkers!
Ik heb misschien wel een hele
rare vraag maar ik stel hem gewoon!
ik zit nu op instructie week.
en er is een ander meisje met haar pony.
evengroot als mijn pony.
het lijkt er bij haar op een of andere manier veel meer eruit als een eigen pony.
ze heeft peesjes maar dat heb ik ook en ze heeft een mooi wintec zadel die goed ligt met bontje!
misschien ziet het bontje er wel heel leuk uit.
Normaal hoofdstel en rood dekje zelfde als ik maar ik heb hem in het roze.
en mijn pony lange en hare korte manen.
maar het ziet er bij haar heel veel profesioneler uit.
Ze draagt sporen heeft mooie chaps en jophurs maar het ziet er bij mij heel erg eruit alsof ik niet train met mijn pony ofzo!
ik twijfel erg om sporen te nemen.
het werkt fijn maar ben het niet gewend dus ik ben bang dat ik der pijn doe of ff vergeet dat ik sporen heb.
ik krijg maandag aangepast of nieuw zadel en misschien helpt het !
het lijkt erg alsof ik op een manegepony zit.
ik zeur misschien veel maar ik voel me op de manege onzeker dat ik en mijn pony er uit zien alsof ik op een manege pony rijdt.
ze loopt mooier aan de teugel dan haar pony maar het is nog steeds heel raar gevoel.
ik hoop dat jullie mijn pony en ik kunnen helpen met mijn probleempjes!
alvast bedankt!!
MEID JE ZIET ER TOPS UIT MET JE PONY!
en zo what dat zij misschien wat mooiere spulletjes heeft? jouw pony loopt mooier... NAHH
en voor proffesioneler te lijken moet je echt geen sporen gaan aandoen hoor
gewoon lekker doen waar jij en je pony je goed bij voelen !