Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kon ik alsnog achter dat paard aan, en ik was net zo blij dat ie zich makkelijk liet pakken in het land tussen de rest
xSwanHeart schreef:Ik snap niet hoe een paniekhaak 'zomaar' los kan schieten? Dan moet je toch echt aan de haak zelf zitten. Als je alleen het touw vasthoudt, zou losschieten echt niet moeten kunnen.
Ben wel benieuwd hoe dat bij jullie dan gebeurt?

Kimmetje02 schreef:Ik wil eigenlijk wel eens weten, waarom er 23 voor niet gekozen hebben.
Dit graag via PB aan me vertellen.
Voor meer vragen over de stallen, poetsplaats, graag PB.
Ook voor opmerkingen over dit bericht graag PB.
xSwanHeart schreef:Kimmetje02 schreef:Ik wil eigenlijk wel eens weten, waarom er 23 voor niet gekozen hebben.
Dit graag via PB aan me vertellen.
Voor meer vragen over de stallen, poetsplaats, graag PB.
Ook voor opmerkingen over dit bericht graag PB.
Ik denk dat dat toch wel duidelijk uitgelegd is. Veel mensen die problemen hebben met plotseling losschieten van de haak
ja maar....Ik wil graag even duidelijkheid, wie waarvoor, en waarom heeft gekozen....Snap je? 
eclair98 schreef:Ik heb wat minder fijne ervaringenPaard schrok van een los schietende slang, draaide weg en ging hangen en ik kreeg dat ding niet los door de druk. Uiteindelijk ging het halster stuk en kreeg ik het touw los die terug kaatste tegen mijn vingers