chelle_dora schreef:Maar met 'we', is dat jij, of jij en je moeder? Als je moeder er namelijk ook op rijdt/wil rijden dan kan ik me voorstellen dat als zij het paard wel leuk vind en ermee wil rijden, dat het leasepaard gehouden wordt.
Wel kan je dan aangeven dat jijzelf écht niks met het paard hebt. Dat kan, dat is geen schande, niet iedereen is voor ieder paard geschikt!
Wel kan je dan dus overleggen of je dan op de manege mag blijven rijden, maar niet de friese merrie rijdt.
Zelf zou ik het wel heel even een kans geven. Je geeft aan dat het dier een jaar stil heeft gestaan, en dus nog opgebouwd moet worden, dus wie weet is het wel een heel leuk en fanatiek springpaardje, verborgen in een Fries!
Je hebt gelijk ik moet het een kans geven! Ik moet niet alleen negatief denken ik wed dat ze gwn super lekker rijdt dus... En een wedstrijd kan ik altijd nog met mijn eigen paard met grote wedstrijden op mijn oude manege rijden
het is toch nog geen 10 min rijden op mijn paard vanaf de manege het ligt vlak naast elkaar
En dat is echt niet per ras verschillend, dat heeft te maken met de opvoeding en de manier van rijden