Yezzi schreef:HorseLove28 schreef:Misschien dat je ze aan een kennis kunt verkopen? Verder zou ik alles strikt in de gaten houden of ze de shetties niet stiekem apart gaan doorverkopen. Ik zou sws een paar keer op na-controle gaan en hun situatie nagaan (misschien voordat je ze verkoopt). Verkoop ze ook nooit met een twijfel!
Soms hoor je wel dat ze hun oude paard weer zoeken, omdat ze het contact zijn kwijt geraakt met de eigenaar en ze te horen krijgen dat hun paard is verkocht. Gewoon zoveel mogelijk in een contract zetten. Je kan ook wel topics lezen op opsporing verzocht en dan hun ervaringen lezen en dat dan proberen te verkomen, maar je hebt nog steeds niet 100% zekerheid.....
Dit vind ik een slecht idee. Als ik een paard koop heb ik ook geen zin in een eigenaar die me 'stalkt'. Dit zou mij ervan weerhouden om een pony te kopen.Verkocht is verkocht. Pony is niet meer van jou dus dan heb je er niks meer over te zeggen.
Ligt er maar net aan of je het erg vindt of niet. Ikzelf zou het niet zo erg vinden als ik een paard had gekocht. Een paar keer langsgaan is toch niet zo erg? En laten zien dat je heel blij bent met je paard, doet toch wel iets voor de oude eigenaar. Als ik een paard had verkocht zou ik best wel eens willen weten hoe het dan met hem is!