Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:36

Ik ging met m'n buurmeisje paardje spelen met de fiets, had m'n zweep meegenomen, nou je raadt het wel, zweep tussen de spaken! Aiii de zweep was nieuw :o Ik ging ook altijd 'mooi lopen' dus dat ik mijn nek boog, nageeflijk dus. Soms als ik een broek aan had met wijdere pijpen, ging ik ze extra hoog opgooien net zoals een fries :+

Boompje1985

Re: Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:39

En de sweepjes ... och arme bomen en stuiken :(:)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:42

allemaal zoooo herkenbaar.
paardrijden op de fiets. paardje spelen met vriendinnen, hele verhalen verzonnen.
ook de wedstrijden met gebogen nek en het springen. allemaal gedaan!
verzorgpony vlechten uiteraard! maar dan zonder de roze strikjes. haha
volgens mij viel ik verder best mee... hahah

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:44

Pfoe. Als ik de eerste berichten terug kijk op Bokt heb ik toch heel wat bij elkaar gelogen. Denken dat je veel weet maar in realiteit gewoon eigenwijs was ( nog wel)
Zeggen dat im paarden afsloeg als ze niet luisterde := pfoe best rot als ik t terug lees :')

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:45

Gebruikte altijd mijn hond als paard, konijnenren zo klein maken, dat de mn hond er net inpaste, en dat diende dan als stal :') Daarna met paardenborstels mn hond borstelen. En dan naar binnen gaan om tv te kijken, en dan raar opkijken als mn hond uit zijn 'stal' was ontsnapt :+
Maar daarna ook nog hindernissen uitzetten in de tuin voor mijn hond.
Dit deed ik overigens ook met mn hamster, alleen dan met potloden hindernissen maken.

En natuurlijk heel veel paardje spelen!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:45

Op school en met vriendinnetjes inderdaad paardje spelen... We hadden op de basisschool zelfs speciale 'tuigjes' daarvoor, van school :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:46

EskeGirl schreef:
Op school en met vriendinnetjes inderdaad paardje spelen... We hadden op de basisschool zelfs speciale 'tuigjes' daarvoor, van school :').

Wij ook! :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:48

NesxNas schreef:
EskeGirl schreef:

Wij ook! :')

En wij ook :') leraressen moesten wel altijd goed opletten bij de kleuters, want dan zaten die dingen vaak perongeluk om onze kelen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:50

Bij ons waren de oude van 'leerachtig-iets' en de nieuwere van rood en groen plastic. Bij jullie? :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:51

Pff, volgens mij geel leer, maar dat is ondertussen al 10 jaar geleden dus ik weet het niet zeker :+

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:52

haha leuk om dit allemaal te lezen, vroeger ook heel wat af gespeeld : paardje doen.
op school en thuis .. leuke herinneringen ! :')

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:52

Ik en me tweelingzusje gebruikten altijd onze 2 honden als paarden! gingen we buiten op de parkeerplaatsen allemaal hindernissen bouwen van gieters en emmers met bezems erop. en dan gingen we ze longeren en spingen laten! nou daar konden we ons de hele dag mee vermaken!! :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:53

Bij ons ook een soort bruin geel leer, maar is alweer jaren geleden....
We mochten er alleen niet mee 'longeren', dat vonden we niet leuk, want dat moest :')

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:54

bij ons waren die tuigjes van leder, de juf moest altijd oppassen dat de kinderen ze niet stiekum mee smokkelden naar huis... ~~}>

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:59

Wij gebruikte gewoon springtouwen... achter je nek langs en klaar!

cathyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:03

Haha _O- Echt alles wat hier voor komt herken ik me in!

Ik kan er wel zat opnoemen :')

Paardje spelen, springwedstrijden en dressuurwedstrijden, mn fiets als paard!
En ook als ik in de auto zat dan een zwarte Arabier die over de sloten heen sprong langs de snelweg :')

En op de trampoline, ik speelde altijd hetzelfde verhaal, ik was dan in mijn eentje want de rest kende het verhaal niet. Dat verhaal weet ik nog heel goed!

Ik was een veulentje, en de fokker wilde mij niet omdat ik niet goed kon lopen, dus die verkocht mij voor 10.000 euro op de markt. De koper die had zo'n accu ding waardoor ik mijn benen hoog ging optrekken en die verkocht me weer voor 20.000 euro op de markt, zo had hij winst gemaakt. Toen was er een man en die wilde mij inrijden, maar dat wilde ik niet dus ik allemaal bokken en steigeren. Kwam er een meisje aan, die echt supergoed kon rijden en ze was een beetje paardenfluisteraar. Die ging dus op mijn rijden en dat ging zo goed, dat ze me wilde verkopen op de markt. Tijdens het uitproberen van de nieuwe mensen schrok ik altijd ergens van, en ging er dan rennend vandoor. En als er iemand angstig reageerde of schrikachtig, bokte ik diegene eraf. Maar uiteindelijk bleef niemand erop zitten behalve dat ene meisje en toen zijn we samen bij de olympische spelen gekomen en wonnen we goud. En dat verhaal speelde ik altijd! :') Altijd was als ik op de trampoline zat :')

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:06

Oja en mijn arme fiets.. :(:)
altijd over alle stoepjes, hobbeltjes heen springen.
En dat moet natuurlijk wel in de verlichte zit :j

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:13

Lizzyy schreef:

Jap +1

Paardje_2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:14

Paardje spelen om school en met mijn fiets thuis. Geniaal, en ik had ook een hele goede conditie nu iets minder.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:16

Hadden jullie cap ook al op onderweg naar de manege? Ik had hem thuis al op voor we auto instapte :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:16

Boompje1985 schreef:
Hadden jullie cap ook al op onderweg naar de manege? Ik had hem thuis al op voor we auto instapte :D

Jup :') Mijn zus heeft dat nog veeeel langer volgehouden, tot haar 14e geloof ik _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:17

melody7 schreef:
Boompje1985 schreef:
Indd paardje spelen en dan springen jeetje wat kon ik hoog springen destijds dat haal ik nu echt niet meer, en ik was altijd een fries waarom vanwege de sokken!!!

En als ik lang in auto moest zitten als we ergens naar toe reden dan rende mijn zogenaamde fries mee naast de weg in de berm... _O-

Nu jaaaren later heb ik echt niks met friezen (sorry voor de liefhebbers)

Jahoor, hier ook, en dan het lieft in verbeelding met mij er nog op ook _O- Ik was toen ook echt hélemaal weg van friezen _O-
Ik droomde er altijd van ooit op een fries te rijden :+ en jahoor, nu rij ik een fries en vind ik m'n dikkerdje veel leuker :')

Oooh Idd! Dat mee rennen :P

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:18

Twee tuinstoelen omkeren en daar een bezem opleggen en daaroverheen springen. En ik heb ook verscheidene keren mijn vriendin een halster omgedaan en haar met een halstertouw aan het tuinhekje gezet. En we vonden het beiden een heel feest.

Citaat:

Ook dat nog ja...

Diaana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:21

haha wat leuk om al die herkenbare dingen te lezen, heb alleen nooit mijn fiets gebruikt als paardje..
Wel zat ik altijd in de auto denkbeeldig op een paard, te springen over de schaduwen van de bomen langs de weg.. :=

Wel altijd met onze shetjes gespeeld, samen met mijn zusje bouwde ik stallen en trailers waar ze dan in moesten staan, speelden we cowboytje, deden we wedstrijden, arme ponies :(:)
Meestal mochten we van onze ouders niet op het heetst van de dag spelen, dus dan deden we het in de ochtend en avond.
En anders hadden we altijd nog onze hondjes die een mooie dressuurproef moesten rijden of over hindernissen moesten springen :wow: of natuurlijk ikzelf :')

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:21

maralyn schreef:
Lizzyy schreef:

Jap +1

:j dat in verlichte zit op de fiets over een heuveltje ken ik :')

Ik vind het ook wel erg penny dat ik als mini penny altijd heb gezegd dat ik later als ik groot was mijn paard Donja zou noemen naar het wilde paard van Bianca uit de gelijknamige boekjes.
Toen ik 20 was en ik kreeg mijn paard kon ik daar niet onderuit en heb haar Donya genoemd.
Nu ben ik 30 en heet het beest natuurlijk nog steeds zo :')
Maar goed dat ik het ook een mooie naam vindt!