Ik ging ook altijd 'mooi lopen' dus dat ik mijn nek boog, nageeflijk dus. Soms als ik een broek aan had met wijdere pijpen, ging ik ze extra hoog opgooien net zoals een fries
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ging ook altijd 'mooi lopen' dus dat ik mijn nek boog, nageeflijk dus. Soms als ik een broek aan had met wijdere pijpen, ging ik ze extra hoog opgooien net zoals een fries
pfoe best rot als ik t terug lees
Daarna met paardenborstels mn hond borstelen. En dan naar binnen gaan om tv te kijken, en dan raar opkijken als mn hond uit zijn 'stal' was ontsnapt
. NesxNas schreef:EskeGirl schreef:Op school en met vriendinnetjes inderdaad paardje spelen... We hadden op de basisschool zelfs speciale 'tuigjes' daarvoor, van school.
Wij ook!
leraressen moesten wel altijd goed opletten bij de kleuters, want dan zaten die dingen vaak perongeluk om onze kelen
Echt alles wat hier voor komt herken ik me in!

Altijd was als ik op de trampoline zat
melody7 schreef:Boompje1985 schreef:Indd paardje spelen en dan springen jeetje wat kon ik hoog springen destijds dat haal ik nu echt niet meer, en ik was altijd een fries waarom vanwege de sokken!!!
En als ik lang in auto moest zitten als we ergens naar toe reden dan rende mijn zogenaamde fries mee naast de weg in de berm...![]()
Nu jaaaren later heb ik echt niks met friezen (sorry voor de liefhebbers)
Jahoor, hier ook, en dan het lieft in verbeelding met mij er nog op ookIk was toen ook echt hélemaal weg van friezen
Ik droomde er altijd van ooit op een fries te rijdenen jahoor, nu rij ik een fries en vind ik m'n dikkerdje veel leuker
Citaat:Hadden jullie cap ook al op onderweg naar de manege? Ik had hem thuis al op voor we auto instapte
of natuurlijk ikzelf
maralyn schreef:Lizzyy schreef:Oja en mijn arme fiets..![]()
altijd over alle stoepjes, hobbeltjes heen springen.
En dat moet natuurlijk wel in de verlichte zit
Jap +1
dat in verlichte zit op de fiets over een heuveltje ken ik