Hoe kan ik een 5 sterren stal opbouwen tips en ideeën?????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:26

Jammer van je topic TS, al die trutten die niet normaal kunnen reageren, het siert jullie echt niet. Erg kinderachtig, vast nooit jong geweest! En wie weet, dadelijk heeft dit meisje heel rijke ouders, en anders gewoon een heerlijk rijke fantasie. Wat niet erg is, en zelfs heel normaal. Ik ben geschokt hoe gemeen mensen hier reageren, vergeet niet dat dit YRT is!

HoresesLover

Re: Hoe kan ik een 5 sterren stal opbouwen tips en ideeën?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:32

Ten eerste genoeg tijd, geld en hulpmiddelen.
Zorg voor ruime stallen, grote weilanden met schuilstal en een binnenbak, en goed geïsoleerde buitenbak. Desnoods een stapmolen of longeercirkel. Maar zorg ervoor dat het niet veel te groot wordt, dan is er eigenlijk ook niks meer aan. Een stal waar de mensen vriendelijk zijn, de paarden goed verzorgd worden en ze de hele dag buiten in de weide kunnen lopen en waar je goede rijmogelijkheden hebt is voor mij al een hele goede stal!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:44

Stal: Grote boxen, een paard moet lekker de ruimte kunnen hebben, ook in z'n box. Automatische waterbakken. Een goede niet tochtende kamer voor hooi en stro. Een zadelkamer met een aantal kastjes, de stangen voor de zadels ver genoeg uit elkaar, zodat de zadels bij het op hangen niet langs elkaar halen en misschien een plekje om te zitten (, maar je kunt natuurlijk ook gewoon lekker bij de paarden in de stal gaan zitten :Y) )

Wei: Een grote weide en een winddichte schuilstal waar alle paarden onder kunnen. Een poeltje voor als het warm is. En misschien (zoals al is gezegd) een padock paradijs

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Hoe kan ik een 5 sterren stal opbouwen tips en ideeën?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 16:11

Hier een slotje.