Penny herrineringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 23:11

Als ik met de hond liep en ik ging met hem lopen zei ik altijd, stap, draf en als we gingen rennen; galop.
Ook gingen wij bijna ieder weekend wel richting mijn opa en oma. Dit was een ritje van +- 50 minuten. Iedere keer als er een trailer voorbij kwam, draaide ik mij snel om in de hoop nog een glimp op te kunnen vangen van het paard dat op dat moment in de trailer stond. Daarnaaat wist ik ook alle paarden aan te wijzen op de route die we altijd reden. Vaak ook nog het aantal + een groot deel van de rassen :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 23:17

locorette schreef:
Ook gingen wij bijna ieder weekend wel richting mijn opa en oma. Dit was een ritje van +- 50 minuten. Iedere keer als er een trailer voorbij kwam, draaide ik mij snel om in de hoop nog een glimp op te kunnen vangen van het paard dat op dat moment in de trailer stond.

Dit idd. _O-
Oh, en paardje spelen op de fiets is voor mij vervelend afgelopen :+ 'teugels' aan het stuur knuppen, vervolgens onderuit gaan en m'n knie gebroken.... -O-

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 23:25

Mijn fiets was inderdaad ook altijd een paard :j teugels aan m'n stuur maken deed ik dan weer niet haha. En in trailers kijken, deed ik ook. Ik deed vast nog wel meer maar kan me zo niet echt iets herinneren.
Oh, ik heb een keer met een vriendin en mijn toenmalige verzorgpony meegedaan met een versierwedstrijd van de Penny, en we waren nog 3e ook :') Hebben ook echt in de Penny gestaan enzo := Als dat geen penny herinnering is... :+

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 17:51

Eileen_ schreef:
Enja, natuurlijk was m'n fiets een paard. En drempels waren hindernissen. Helaas is de 'verlichte zit' zo automatisch geworden dat ik me er nu nog steeds wel eens op betrap :')

haha standaard idd :)
al vind ik dat helemaal niet zo heel erg, het scheelt voor mijn kont nogal als die niet op een hard zadel ploft als ik van een stoepje af rijd.
mijn ouders werden daar vroeger helemaal gek van, omdat je banden dan vervormen

Siepie

Re: Penny herrineringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 17:57

Tsja, als kleine penny dacht ik natuurlijk dat ik álles over paarden wist! Als ik nu terugdenk wat ik allemaal heb gezegd schaam ik me dood _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:02

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:19

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik nog stééds mijn fiets als paard gebruik :')
Ook kijk ik eigenlijk in bijna elke trailer en fleur ik lange autoritten op door naar paarden in de weilanden te kijken :')

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:20

naomi_g1998 schreef:
Doen alsof je fiets je paard was :+ En een manegepony 'claimen' :Y)

Of in de verlichte zit als je over heuvels rijd!!, klopjes geven, zo gek als ik het kan bedenken heb ik mezelf hier ook schuldig aan bevonden :') _/-\o_

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:21

__Lauraa schreef:
Tsja, als kleine penny dacht ik natuurlijk dat ik álles over paarden wist! Als ik nu terugdenk wat ik allemaal heb gezegd schaam ik me dood _O-

+1, ik wist echt ALLES! Wist zelfs wat een piaffe was :)) !!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:23

Missie_Maxie schreef:
__Lauraa schreef:

Ik wist bij belangrijke wedstrijden elk paardenras :')

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:34

naomi_g1998 schreef:
Missie_Maxie schreef:

Ik wist bij belangrijke wedstrijden elk paardenras :')

Tja, mijn ouders kan ik toch alles wijsmaken, die snappen er toch niets van :+ :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:35

Missie_Maxie schreef:
__Lauraa schreef:

me to

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:32

Vroeger verzorgde ik met een ander meisje een Shetlander. Daar gingen we altijd 'prairiepaard' mee doen :'). Dus deden we alsof we op de prairie (=de bak) galoppeerden. En dan hadden we ook een plek die de saloon was, etc.

Ohja, en met hetzelfde meisje, toen we wat ouder waren en eigen pony's hadden, maar we te jong waren om op buitenrit te mogen, gingen we gewoon in de bak doen alsof we in het bos of in de duinen waren :+. "Kijk, dat is een leuk heuveltje, hè? Kom, in volle galop er overheen!"

En we deden altijd tikkertje met onze pony's _/-\o_. Dan lieten we ze los in de bak en waren wij de tikkers. Dus zonder dat we het wisten waren we heel die beesten gewoon op aan het jagen :Y).

Mooiste tijd van je leven, de pennytijd!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:41

Springles geven aan mijn dikke hond. Die moest dan over hindernisjes springen :)
De beweging was niet eens zo slecht voor haar.

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:54

Ik ben stiekem nog steeds een penny. Mijn fietspaard is wel met pension <<) .

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:07

haha leuk topic !! Ik gebruikte vroeger ook mijn fiets alles paard :P Ook heb eens in de penny gestaan met mijn verzorgpaardje :D Was helemaal trots :o

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:10

En circus spelen :+ Op je paard gaan staan bijvoorbeeld :')

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 17:53

Haha met vriendinnen paardje spelen. Toen kwam de eigenaresse van de manege en toen mochten we langs de bak 'galopperen ' ( als er geen paard was) met een springtouw met erachter een andere vriendin _O-

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 18:01

Onze bank in de woonkamer was de pineut als paard :+
Shetlanderzadeltje op de leuning, hoofdstel eraan gehangen, cap op, zweep erbij en hoppa daar ging ik springen hoor. Ik poetste hem zelfs van te voren en soms kreeg ie een zweetdekentje op na het 'rijden' :')

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:03

Somebody85 schreef:
Ik ben stiekem nog steeds een penny. Mijn fietspaard is wel met pension <<) .

haha hier ook :Y)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:16

Haha ik heb ook een keer in de Penny gestaan met een tekening! Had toen een wedstrijd gewonnen, 250 gulden/euro was de hoofdprijs volgens mij. Was in ieder geval heel veel en mijn vader zei dat ik nooit meer zo makkelijk geld kon verdienen. En gelijk had hij haha

AS1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 07:33

Mijn vriendin heeft twee bloopers waar ik echt moet lachen (en zij ook)

toen ze in beginners reed, zat ze op een hele brave pony. ze moest voorop rijden. de instructeur zei dat ze bij k van hand moest veranderen.
maar toen ze bij de m kwam... maakte ze een scherpe bocht en ging ze naar rechts ipv de hoefslag volgend naar links ;p

laatst had ik mijn verzorgpaard gepakt en gingen we met hem wandelen. toen we terug kwamen op stal, liep mijn vriendin een beetje te dromen.
paard stond stil en ja hoor... mijn vriendin liep recht tegen zijn kont :p

AS1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 08:20

en ja ik ook met mijn fiets :P
in verlichte zit over drempels, hobbels etc
als hij in de tuin (zijn weiland) staat een zeiltje erover heen
klopje geven op mn stuur
tikje met de zweep alsie te langzaam ging ;)
met mijn tong klakken
lichtrijden en soms doen alsof je meegaat in de galop (mensen kijken dan echt heel raar naar je ;p )
nu is die fiets, dat was mijn race- en cross countrypaard (ik fiets heel snel) met pensioen, hij is nu van een ex-collega van mijn moeder en die maakt er wat rustige buitenritjes mee :') nu heb ik een nieuw renpaard ;)

tja en natuurlijk mijn broertje als paard gebruiken :))
had een paar jaar terug van sinterklaas een nieuw halster gekregen, gelijk om mijn broertje zn nek gedaan en t touw eraan en lopen/grazen/enz met hem :) en soms nog even longeren op het plein :P

en vroeger heeeul veeeeul paardje gespeeld met mijn bff :D en tja... als je een paard bent, moet je af en toe ook wel een snoepje eten ;p
(ik eet ze niet helemaal ik 'deel' hem met paardlief (de echte), ik eerst een hapje dan hij de rest ;p )