we hebben een gesprek gehad, we hebben hooi gekregen en hij mag de deken op na alles goed te hebben uitgelegd op een vriendelijke manier! het gaat echt goed met hem! hij eet fantastisch!! hij is ook veel enthousiaster!
RachelIndy
Geplaatst: 16-10-13 20:10
Fijn dat het nu zo goed met hem gaat! Laat je het even weten als de tandarts is geweest?
Fijn dat hij nu een deken op mag en goed bijgevoerd mag worden. Ik ben benieuwd of de tandarts ook nog wat voor hem kan betekenen. Maar zoals al eerder gezegd kan de verminderde eetlust ook van maagzweren komen. Het is heel belangrijk dat een paard de hele dag ruwvoer of gras kan eten om maagzweren te voorkomen. En geen krachtvoer voeren voordat je gaat rijden, tussen het krachtvoer voeren en rijden moet minimaal 1 uur zitten. En het is beter als hij bijna tot geen gras meer tot zijn beschikking heeft om hem eerst voldoende ruwvoer te laten eten voordat je hem krachtvoer gaat voeren om koliek te voorkomen. Heel veel succes met je paard en ik ben benieuwd naar de vorderingen van je paard.
Begin me nu toch echt af te vragen waarom ts het plaatsen van foto's steeds aan het rekken is.. Edit; aangezien ze 15 min geleden online was en al dagen belooft foto's te plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Babbelaar20 op 17-10-13 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt
mijn excuses iedereen me zus je vondt het leuk om de foto's te wissen, en aangezien ze niet meer op de camera staan, komen morgen om 2 a 3 uur de foto.s online of eerder, ga in de ochtend weer nAar hem toe!
mijn excuses iedereen me zus je vondt het leuk om de foto's te wissen, en aangezien ze niet meer op de camera staan, komen morgen om 2 a 3 uur de foto.s online of eerder, ga in de ochtend weer nAar hem toe!