Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
othelloster schreef:Het gaat om de KWPN'r Othello, (ik noem hem altijd nothello vraag me niet waarom)
hij heeft een tijd terug een prikkeldraad wond opgelopen door de slechte omheining van de wei bij een deel..
nu 4 weken later is de wond eindelijk wat genezen, en nu is de jonge pony Sunny van mij gewond geraakt aan de koten van het hek (pfffff wordt er helemaal gek van)
Nu regent het al een aantal dagen flink en Nothello is mager je kunt alle ribben tellen,
Hij heeft het ook koud, hij wou gisteren geen brokken meer eten behalve hooi,
Heb een half uur staan klooien bij het hek om hem de wei op te krijgen.. hij wilt het gewoon niet,
van de stalhouder mogen we geen hooi voeren (ja de vervuivlde hooi restjes op de grond wel)
we mogen de paarden niet binnen zetten of een deken op leggen..
terwijl Nothello mager is en het koud heeft,
ben nu echt druk bezig met een goede stal te vinden,
de anderen 2 paarden van mij gaan we proberen te verplaatsen naar onze bijrijpaard
Nothello is al 17 jaar en de stalhouder zegt hij hoeft niet meer hij is goedzo, we mogen het doen met een kaalgegeten weiland zonder beschutting, (ja er is een tunnel maar die is te laag voor hem en de anderen paarden trappen hem de tunnel uit als hij er ook onder wilt staan,
Nothello moet gewoon naar een stalling met fatsoenlijk hoeveelheid eten en een goede deken,
dus nu zit ik met me handen in het haar waar, ben al alle dorpen langsgefietst of ze iets handen maar iedere keer NEE (ZUCHT)
dit is Nothello:
http://i40.tinypic.com/2vvjak9.jpg
De foto is al 2 maanden oud nu zie je alle ribben..
Hij is van mij! En niet van de stalhouder,
Ja me moeder betaalt er aan mee me vader gaat niet die is 10 jaar geleden overleden aan kanker..
heb zelf ook werk om mee te helpen de paarden te onderhouden
othelloster schreef:Dan heb ik een heleboel gezeur van de stalhouder..
Ben der ook volop mee bezig, ik ga vragen of hij naar een de stalling kan waar me jong pony in de opfok heeft gestaan die mensen hebben wel echt een hart voor paarden,
en doen alles om het dier te laten genieten!
we betalen voor 3 paarden 375 euro permaand, heb al gevraagd of ik hooi mocht kopen het antwoord was NEE!
het is voor de anderen mensen die het willen kopen,