Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AdnerB schreef:waarom zou je willen dat iemand je herkend?
je rijd toch niet langs de weg voor aandacht van andere maar voor jezelf en je paard?
xSlvna schreef:Wat een kinderachtig commentaar. Ik vraag me ook af en toe af of niemand mij 'herkent' als ik langs de weg rijd met de pony, vaak zelfs in galop over het fietspad direct aan de weg (geen snelweg hè).
Espritfan schreef:nu al 5 keer grootlicht gehad om te kijken wat ik was waarschijnlijk.
En heel veel achterste voren
_l_amanda_l_ schreef:Espritfan schreef:nu al 5 keer grootlicht gehad om te kijken wat ik was waarschijnlijk.
En heel veel achterste voren
ik vond vooral dit stukje nogal eh... "twijfelachtig"; als mensen teveel op de omgeving gaan letten vanwege gekke acties, in het schemer (groot licht doen ze niet alleen voor de lol..), lijkt me eigenlijk gewoon vragen om ongelukken...
Maar een verzameltopic, ach ja waarom niet, als jullie dat leuk vindenIk vraag me vaak genoeg af als ik ergens mensen zie rijden, of ik ze ooit op Bokt tegen ga komen
(heb zelf geen rijbewijs dus maak meestal wel foto's van degene die ik zie uit trein/auto..)
Ragdollcat schreef:Die weg daar kan je niet eens langs de weg galopperen dus er is niks gevaarlijks aan, want er is een vangrail een brede berm en daarna de sloot en dan de weilanden.
Of ze reed in een weiland dat toevallig zicht heeft op de weg, er is 1 buitenbak dichtbij de weg.
Natuurlijk gaat geen mens daarop letten, die letten op het verkeer.
Als je zo graag wilt dat er mensen naar je kijken en je filmen, kan je toch naar een rijvereniging daar in de buurt gaan, zat mensen die dan kijken naar een les.