Misschien kan je dan aan een verzorgpony komen. Met het bedrag wat jij per maand kan missen kan je hier echt geen pony onderhouden helaas, maar wél een leuke bijrijd/verzorgpony vinden! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Youri2 schreef:Hoi ik zoek een verzorgpony in Schiedam ik heb 6 jaar rij ervaring en doe dresuur ik zou een rustig paard willen verzorgen ik kan ook stalen uitmesten hem poetsen en wassen en ik ben op maandag dinsdag donderdag vrijdag zaterdag en zondag beschikbaar ik heb geen ruiterbewijs en ik ben 12 jaar zou u nog iets willen weten bp me
borima schreef:hee,
ik zat anderhalf jaar geleden met hetzelfde probleem! mijn ouders wilde het absoluut niet. toen ik alles ging bereken van hoeveel mijn hobby kostte toen ik nog op paardrijles zat op de manege en overal verzorgpaarden had waar ze mij met de auto naartoe moesten brengen en dat allemaal benzine kostte, kwam ik uit op een bedrag. toen ik uit ging rekenen wat alles kost als ik mijn beestje low budget ergens kon zetten en heel veel zelf kon betalen met mijn zakgeld, zagen pa en ma dat het eigenlijk precies hetzelfde bedrag was. aan de kosten kon het dus niet liggen. ook zei ik dat ik er zelf heen kon fietsen zodat ze me niet 4x in de week weg moesten brengen. uiteindelijk hebben we een super gezonde d-pony gekocht en is iedereen blij... ik weet niet hoe het met jou zit maar misschien is kosten bereken enzo goed idee... en anders baantje of zorgen dat het beestje ergens low budget staat... succes!!!
vuurneon schreef:Peelie schreef:Ik wel 2 zelfs op een vol pension. En een pot voor da. Ik studeer en koop sochtens 2 krantenwijken.
Jij bent geen 12 meerjij hebt geen toestemming van je ouders nodig en je krijgt stufi.

Youri2 schreef:Wat bedoel je

met een goede advertentie maak je veel meer kans namelijk!