IngeK schreef:Mijn pony loopt tegen hekken op, stoot z'n kop tegen de muur, schampt de hindernisstaanders... Wil zeker de baas zijn over de stenen muurOf zou ie toch gewoon lomp zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Romywils schreef:IngeK schreef:Ik kan je wel zeggen dat de muur won, met als gevolg een kale plek op de oogkas van pony.
Arm ponyke! Viel hem toch wel even tegen zeker toen de muur niet achteruit ging voor hem?
vuurneon schreef:Hier heeft het hek verloren en liep het paard in het bos
(Hek stuk helaas... Paard heeft wel een vrij lange tijd van de vrijheid mogen genieten, want het duurde even voordat de overbuurvrouw doorhad dat ze een stuk hek zag en iets in de bosjes scharrelen)
maar kon goddank eindelijk een halster omdoen en paard meenemen.

Espritfan schreef:Celiien schreef:Dat heeft echt niks met ouderdom te maken![]()
Goedpassend zadel is alleen een dekje, bontjes ed zijn er om te verbergen dat t zadel niet goed ligt
dat is niet WAAR, ik heb bijvoorbeeld een bontje zodat mocht haar schoft groeien ze meer ruimte heeft daar
? Celiien schreef:Dat heeft echt niks met ouderdom te maken![]()
Goedpassend zadel is alleen een dekje, bontjes ed zijn er om te verbergen dat t zadel niet goed ligt
?[/quote]Espritfan schreef:maar dat is met een rede, jij schetst het alsof wij rijders met bontjes slechte zadels hebben

Alleen dat niet 100% past en dat dat 'verborgen' wordt door het bontje:)
ben het zelf ook.
Loopt dwars door je heen, over je heen, geeft regelmatig kopstoten.. en het is niet gemeen, maar hij is gewend aan mannenhanden en is onwijs sterk nu. Zijn baasje kan 'm echt niet aan, en baasje is dan ook nog zo'n softie die het wel leuk vindt als hij "kusjes geeft" of "komt knuffelen", wat zich nu aan het vertalen is in je omver duwen en in je gezicht proberen te bijten.
gerlindie schreef:- op een fjord gezeten die met zijn voorbenen aardig sprong, maar vergat zijn achterbenen mee te nemen, dus stond midden over de hindernis stil
We waren in het bos aan het rijden en uit het niks besluit hij opeens rechtsaf te slaan, en daar stond dus zo'n 'slagboom', waar hij in galop op afging, en met z'n voorbenen overheen kwam.. maar z'n achterbenen bleven achter.
Stonden we dan. 

_Marinke_ schreef:Mannen of vrouwen paarden? Als in opgevoed door een man of vrouw.. ik merk zeker wel verschil! De paarden die door een man zijn opgevoed die zijn vaak veel beter opgevoed, als in de opvoeding was gewoon 10 keer duidelijker voor het paard. Nee is ook echt nee... niet ene keer nee en andere keer ja.. Een vrouw heeft vaak veel meer de neiging om in het grijze gebied te zitten en sneller toe te geven ('Hij keek zo zielig!' 'Hij was zo braaf geweest met rijden!' etc.) ook verwennen vrouwen sneller met snoepjes e.d. waardoor je van die irritante drammers krijgt die continu aan je zakken lopen te frummelen etc.