Moeder overhalen en wat voor een pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chrisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:33

nou heel leuk een eigen pony. een haflinger ofzo zou denk wel goeie keuze zijn die zijn divers en kun je tot elke leeftijd op blijven rijden. omdat je 1.70 bent. maar leuk hoor een eige pony heel veel succes. hoop dat je leuk stalletje vind

Lianne86

Re: Moeder overhalen en wat voor een pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:34

Zou me niet vastpinnen op een bepaald ras... Leuk karakter, beetje goede maat... Dat is het belangrijkste ;)

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 22:51

Ik weet nog niks!! Ik heb een leuk stalletje gevonden :) m'n ouders kwamen wel op het idee om de powerpoint die ik gemaakt had door te sturen naar m'n oma. Ben ik wel blij om:) m'n oma staat sws achter het idee voor een eigen pony !

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:53

leuk! :)

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 22:57

ik zou voor een haflinger gaan veelzijdig diertje.

ik rij al 12,5 jaar niks anders. vanaf me 12 begonnen op een haflinger en ook wedstrijden gereden dressuur en springen.

Ze zijn soms pittig, eigenwijs en kunnen sterk zijn maar dit geld lang niet voor alle haffies. Boven al ze zijn lief.

Kijk eerst of het kan en mag en denk ook ana kosten zoals DA en Voer en tandarts, tuigage en alles

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 16:00

Ten eerste wens ik je in de toekomst alvast veel plezier met de pony die waarschijnlijk komen gaat,

Hebben je ouders begrepen dat het redelijk wat kost? :)
Voor jou zou ik gaan kijken voor iets wat jou het leukste lijkt,
Maar bovenal zou ik voor een paard kiezen, dat maakt het plaatje wat mooier,
en dan kun je nog lang mee ( weet niet hoeveel je nog groeit )

Veel succes :)

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 18:02

haffylover schreef:
ik zou voor een haflinger gaan veelzijdig diertje.

ik rij al 12,5 jaar niks anders. vanaf me 12 begonnen op een haflinger en ook wedstrijden gereden dressuur en springen.

Ze zijn soms pittig, eigenwijs en kunnen sterk zijn maar dit geld lang niet voor alle haffies. Boven al ze zijn lief.

Kijk eerst of het kan en mag en denk ook ana kosten zoals DA en Voer en tandarts, tuigage en alles

Ja, ik heb alle gemiddelde kosten bij elkaar op geteld!

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 18:03

deviltjh schreef:
Ten eerste wens ik je in de toekomst alvast veel plezier met de pony die waarschijnlijk komen gaat,

Hebben je ouders begrepen dat het redelijk wat kost? :)
Voor jou zou ik gaan kijken voor iets wat jou het leukste lijkt,
Maar bovenal zou ik voor een paard kiezen, dat maakt het plaatje wat mooier,
en dan kun je nog lang mee ( weet niet hoeveel je nog groeit )

Veel succes :)

Ja, hebben ze begrepen.
Ik zat ook eerst te denken aan een paard maar aangezien ik ook graag aan wedstrijden mee wil doen met kinderen van mijn leeftijd moet ik een pony hebben van onder de 1.56 werd mij verteld, geen idee of het ook echt zo is

chrisje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:39

Nouja met een fjord,Haflinger,tinker,merens,nrps, of e pony kwpn zijn er ook. Kun je dan meedoen. En aan dit soort paarden heb je heel je leven wat aan. Zijn rond de 1,50 en vooral de haf,fjord,tinker zijn sterke paardjes.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 15:42

hee,
enn???
hebben je ouders iets verteld?? ben verschrikkelijk nieuwsgierig *\o/* *\o/*

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 10:56

terrabeertje schreef:
hee,
enn???
hebben je ouders iets verteld?? ben verschrikkelijk nieuwsgierig *\o/* *\o/*

Aarghh ik irriteer me echt!
Mijn ouders doen zoooooo irritant!
Mij vader lacht de hele tijd naar me en mijn moeder zegt de hele tijd: laten we eerst maar de kosten bepreken.
Nog niks dus |(

PipHeskens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:40

Ik had sinds Februari 2013 een pony, maar die is verkocht omdat we geen goede combinatie waren.
ik zit nu in mavo 2 en zat toen dus in mavo 1 en bij mij was het perfect te combineren met m'n huiswerk en tijd etc.
Soms was het wel wat haasten en soms iets meer aandacht naar mn pony dan mn huiswerk, ik duim voor je dat het gaat lukken iniedergeval ! Success!

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 21:36

PipHeskens schreef:
Ik had sinds Februari 2013 een pony, maar die is verkocht omdat we geen goede combinatie waren.
ik zit nu in mavo 2 en zat toen dus in mavo 1 en bij mij was het perfect te combineren met m'n huiswerk en tijd etc.
Soms was het wel wat haasten en soms iets meer aandacht naar mn pony dan mn huiswerk, ik duim voor je dat het gaat lukken iniedergeval ! Success!

Super bedankt! Heb nog niks gehoord:( ik zit soms op bokt en als ik de laptop dichtdoe lat ik altijd een tablet van een pony die me wel leuk lijkt open staan..,!

ponysade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 16:53

Ik heb mijn vader kunnen overhalen door hem mee te nemen naar iemand die een pony had een shet en hijwas meteen helemaal om ! Elke ouder is anders dus elke x ook een andere strategie
Haha *\o/*