Wat zou je noooit meer doen *ohz*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:20

Zonder cap rijden. :j

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:20

Afstijgen en je linkerbeugel vergeten uit te doen... Overdekop hangen als gevolg :')

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 19:21

Everytime schreef:
Zonder cap rijden. :j

Brave meid :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:21

Denken dat een springpaard niet springt voor de lol :o .
Ik ben helemaal geen springamazone en ben bijna met mijn hoofd achter een tak blijven hangen omdat peerdie een omgevallen boom zag in het bos en ik me nog aan het bedenken was hoe ik er lángs kon komen. Hij had echter al gekozen... *\o/*

_Balou

Re: Wat zou je noooit meer doen *ohz*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 19:23

_O-
Er schieten me steeds meer domme acties te binnen, ik heb een bril, en ging langs een een tak van de enige boom die er achterin de wei staat, en langs die ene laaghangende tak, blijft mn bril erin hangen _O-

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:24

Ik ga nooit meer proberen een krukje mee te nemen té paard (zonder zadel en alleen halster om) :+

Bij het weiland zet ik altijd een houten ikea krukje neer om daar zonder zadel op te stappen en terug naar stal te kunnen rijden.
Echter waren m'n paarden verhuist naar andere wei, dus m'n krukje moest nog verplaats worden... Ik dacht dat dat wel te paard kon, zonder zadel en alleen halster uiteraard :D
Vond m'n toch al zo schrikkerige paard niet. Ben er wel op blijven zitten, maar dat krukje moest ik uiteindelijk toch echt lopend gaan brengen hahaha

AnneSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:25

met zadel en een korte broek rijden had er bijna blaren van... haha

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:25

Mijn paard (die normaal heel braaf was) aan beide kanten van de hals tegelijk klopje geven terwijl ik de teugels niet vast had..
Werd enorme rodeoshow met zandhappen als gevolg :+

En nooit meer via een plastic stoeltje opstappen zonder zadel.

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:26

Nog een... Als je een spelletje doet en je instructrice vraagt je een pion te paard op te pakken.... Doe ik geen tweede keer

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:28

even een stipje als mij domme acties binnen schieten :9

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:31

xBalou schreef:
_O-
Er schieten me steeds meer domme acties te binnen, ik heb een bril, en ging langs een een tak van de enige boom die er achterin de wei staat, en langs die ene laaghangende tak, blijft mn bril erin hangen _O-

Heb ik precies hetzelfde gehad met mijn zonnebril die ik bovenop mijn hoofd had staan (ja sorry... geen cap). Ik voelde hoe hij in galop van mijn hoofd gerukt werd tijdens het bukken onder een tak. Draaide om, diepe zucht, want ik moest afstijgen (ben niet zo lenig meer). Zoeken zoeken zoeken, maar nergens te vinden :o? . Hing die in de boom... :') .

ffnessence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:33

M'n jas openritsen, op een jong paard... we zaten spontaan op onze voorganger!

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 19:35

Gem schreef:
xBalou schreef:
_O-

Heb ik precies hetzelfde gehad met mijn zonnebril die ik bovenop mijn hoofd had staan (ja sorry... geen cap). Ik voelde hoe hij in galop van mijn hoofd gerukt werd tijdens het bukken onder een tak. Draaide om, diepe zucht, want ik moest afstijgen (ben niet zo lenig meer). Zoeken zoeken zoeken, maar nergens te vinden :o? . Hing die in de boom... :') .

:')

CastaMickey

Re: Wat zou je noooit meer doen *ohz*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:38

Voor de schoft gaan zitten terwijl zodat vriendin erbij kon. Doetpaard haar nek naar beneden en kletter ik er lelijk af :(

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:39

ZeSteigert schreef:
Voor de schoft gaan zitten terwijl zodat vriendin erbij kon. Doetpaard haar nek naar beneden en kletter ik er lelijk af :(

Dat zou nou echt wat voor mijn verzorgpony zijn :P

Yvonne265

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:42

Op onbeleerd paard zitten dat te dicht naar de bakrand komt en denken dat de omheining ook geschikt is als afzet materiaal daar zat je dan met een stuk omheining in je hand. Paard bleef overigens heel rustig en liep rustig door alsof er niks gebeurde. Hahahaha als ik er aan terug denk :o :D

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:46

AnneSam schreef:
met zadel en een korte broek rijden had er bijna blaren van... haha

oh dat heb ik ook een keer geprobeerd... auauau, grote ronde blauwe plekken op de binnenkant van mn onderbenen :+

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:49

Een plastic kuipstoeltje als opstapje gebruiken.. ze zijn niet stevig genoeg!

Een galopje maken op de terugweg buiten met halster en halstertouw... heel heel dom..
Laatst bijgewerkt door Tabaluga12 op 31-08-13 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:52

Rijden met koorts :+ , wordt je niet beter van haha

VeraaaBalloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:54

Vroeger, een aantal jaar geleden toen ik jaar of 7 was.. Toen stonden er paardjes bij ons achter in het weiland..een vriendinnetje en ik gingen op alle paarden zitten ontstebeurt, Marja je raad het al later bleken 3 van de 5 niet beleerd te zijn... We zijn er gelukkig nooit af gevallen of andere dingen.. Maar die risico ga ik nooit weer nemen stiekem op iemand paard gaan zitten en ook nog eens onbeleerd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:57

Rijden met een springspierontsteking. Auw.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:58

Terwijl ik aan het rijden was, een caprilli houder (zo'n laag ding waar je een balkje op kan leggen, ongeveer 5 cm hoog) van de bakrand gepakt.
Voor de lol legde ik dat ding op paardliefs kont, ging prima. Nog een beetje uitvogelen op de nek leggen etc. Uiteindelijk wilde ik het tussen de oren leggen, toen ging 'ie toch aan de kletter, oeps :=

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:59

Ik ga nooit meer in mijn eentje op een plek buiten galloperen zonder zadel als ik weet dat mijn pony expres keihard tegen bomen gaat dreigen te rennen haha. De vorige keer was ik keihard op het asfalt gevallen :')

michelle___

Van dr kont afglijden.
Ze liet precies een windje. _O-

Anoniem

Iejoorr schreef:
Terwijl ik aan het rijden was, een caprilli houder (zo'n laag ding waar je een balkje op kan leggen, ongeveer 5 cm hoog) van de bakrand gepakt.
Voor de lol legde ik dat ding op paardliefs kont, ging prima. Nog een beetje uitvogelen op de nek leggen etc. Uiteindelijk wilde ik het tussen de oren leggen, toen ging 'ie toch aan de kletter, oeps :=

Bedoel je cavaletti?