Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xBalou schreef:![]()
Er schieten me steeds meer domme acties te binnen, ik heb een bril, en ging langs een een tak van de enige boom die er achterin de wei staat, en langs die ene laaghangende tak, blijft mn bril erin hangen
Gem schreef:xBalou schreef:![]()
Er schieten me steeds meer domme acties te binnen, ik heb een bril, en ging langs een een tak van de enige boom die er achterin de wei staat, en langs die ene laaghangende tak, blijft mn bril erin hangen
Heb ik precies hetzelfde gehad met mijn zonnebril die ik bovenop mijn hoofd had staan (ja sorry... geen cap). Ik voelde hoe hij in galop van mijn hoofd gerukt werd tijdens het bukken onder een tak. Draaide om, diepe zucht, want ik moest afstijgen (ben niet zo lenig meer). Zoeken zoeken zoeken, maar nergens te vinden. Hing die in de boom...
.
Iejoorr schreef:Terwijl ik aan het rijden was, een caprilli houder (zo'n laag ding waar je een balkje op kan leggen, ongeveer 5 cm hoog) van de bakrand gepakt.
Voor de lol legde ik dat ding op paardliefs kont, ging prima. Nog een beetje uitvogelen op de nek leggen etc. Uiteindelijk wilde ik het tussen de oren leggen, toen ging 'ie toch aan de kletter, oeps