Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveBailey schreef:Ik spaar voor Bailey, mijn droompony![]()
. Ik weet alleen niet wat ik voor hem moet betalen.
Info over hem:
-Ruin![]()
![]()
-ong 1.45 hoog![]()
![]()
-ong. 15 jaar![]()
![]()
-Kan goed springen![]()
![]()
-Is een brave beginners- en gevorderen pony, ook al is hij eigenwijs![]()
![]()
-Is goed in dressuur![]()
![]()
Ik heb tips nodig
Samblabla schreef:VragenKop schreef:Welke ras precies? Nou ja ik denk wel dat 500-1500 genoeg zal zijn, kun je toch beter aan de manege vragen
ik wil ook mijn lievelingspaarden misschien later proberen kopen van de manege! Maar weet niet of dat ooit gaat lukken.
Dat gaat nooit genoeg zijn.
LoveBailey schreef:Karla_1999 schreef:als je echt de prijs wil weten zou ik het niet aan de bokkers vragen, maar aan de manege eigenaar(en). Daar bereik je veel meer mee
Weer ik, maar ik wil het pas vragen als ik 2000 heb, ze weten dat ik Bailey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef vindt
![]()
![]()
![]()
NaomiJouke schreef:meid ik snap dat je hem heel graag wil kopen geef toe wie wil dat nou niet kan je hem niet leasen voor 7dagen in de week?
Dan kan je het zien als je eigen paardje je betaalt een vast bedrag per maand en je hoeft geen dierenartskosten etc. te betalen dus eigenlijk alleen de leuke dingen
Soraya10 schreef:Samblabla schreef:Ik denk wel rond de 3000, als het niet meer is.ik zou dan toch voor een ander paardje kijken. Maneges maken meestal een super hoog bedrag.
3000,-??? Nou sorry maar dat is hij niet waard. Wat kan hij eenmaal? Is niet ras zuiver. Loopt geen wedstrijden niets.
Soraya10 schreef:Samblabla schreef:Ik denk wel rond de 3000, als het niet meer is.ik zou dan toch voor een ander paardje kijken. Maneges maken meestal een super hoog bedrag.
3000,-??? Nou sorry maar dat is hij niet waard. Wat kan hij eenmaal? Is niet ras zuiver. Loopt geen wedstrijden niets.