Nee dat kan natuurlijk niet!
Gewoon een handdoek en voor de kleine hoekjes pak je je een dweiltje wel droog natuurlijk, en dan doe je dat met je pink droogmaken!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElineS schreef:ZeSteigert schreef:ik dacht 40C moet toch kunnen, als het goed warm is (al dan niet in nl) kan het buiten ook best 40C zijn. Een handdoek had ik natuurlijk allang gedaan, maar voor de binnekant van de deksel waar allemaal kleine hokjes inzitten had dat weinig nut. Hij is gelukkig op tijd droog geworden. Met mijn borstels was overigens niks aan de hand, die gaan gewoon in de wasmachine op een moment dat ik ze niet een paar uur later nodig heb
Kan er niet bij hoe iemand echt kan denken dat het slim is om zoiets in de oven te stoppen.. Waar is het verstand?
Shirley schreef:Dan zou je er niet eens op kunnen zitten als je koorts hebt
ElineS schreef:Kan er niet bij hoe iemand echt kan denken dat het slim is om zoiets in de oven te stoppen.. Waar is het verstand?
vuurneon schreef:ElineS schreef:Kan er niet bij hoe iemand echt kan denken dat het slim is om zoiets in de oven te stoppen.. Waar is het verstand?
De man van mijn collega heeft de babyflesjes erin gedaan. Hij dacht; wat in de magnetron kan, kan ook in de oven![]()
Nee dat kon inderdaad niet, alles gesmolten, meurde als de pest en op zondag zat ze zonder flesjes