JasmijnJoy schreef:Haha jaah! We gaan alle penny's een lesje leren. Want hun doen "poownie's" pijn. En dat is "siieeluugh"!![]()
go jasmijn!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minajtje schreef:![]()
In je topic staat dat je een stiekeme penny bent
Leeftijd zegd niks, ik ken er genoeg van 30 die nog penny zijn
esmee_2001 schreef:minajtje schreef:![]()
In je topic staat dat je een stiekeme penny bent
Leeftijd zegd niks, ik ken er genoeg van 30 die nog penny zijn
Je hebt verschillende penny`s
1. Pennys die pony vaak vlechten en erg van tutten houden (zoon soort penny ben ik)
2.pennys die denken dat ze alles zijn en veel opscheppen
3. Pennys die erg brutaal zijn en zomaar weilanden ingaan om pony te poetsen enzo
4. Pennys die gwn ponys stelen en volhouden dat het hun pony is
BOKTMANDYY schreef:Toen ik mijn haf nog had, had ik een verzorgstertje.
ze poetste hem, ging lekker met hem tutten, wandelen over het erf, laten grazen, je kent het wel.
maar het kwam vaak voor, dan was er een borstel kwijt, toen mijn peesbeschermers, toen dit, en dat ????
vond het wel altijd terug op plaatsen waar het niet hoorde, wat bleek nou .. ?
meiske nam haf opgezadeld mee naar de dijk en ging daar rijden, terwijl ik nog zo zei ; ''er word niet gereden nu zeker niet!!!''
En later kwam ik er achter dat ze mijn pony soms zelfs ''tikken'' gaf (=zacht uitgedrukt) zoals mensen op stal zien.
ik kon het niet geloven en ben dus een keer op afstand gaan kijken hoe zij mijn pony behandelde...
Poownlief duwt zijn neus in haar zak, want misschien zit daar wel wat lekkers, klets!! tik..
Poownlief geeft een beentje als je een bepaalde beweging maakte met je arm (aangeleerd) klets!! weer een tik.
Toen ben ik er na toe gelopen, en tja ...
sannedeedee1 schreef:BOKTMANDYY schreef:Toen ik mijn haf nog had, had ik een verzorgstertje.
ze poetste hem, ging lekker met hem tutten, wandelen over het erf, laten grazen, je kent het wel.
maar het kwam vaak voor, dan was er een borstel kwijt, toen mijn peesbeschermers, toen dit, en dat ????
meiske nam haf opgezadeld mee naar de dijk en ging daar rijden, terwijl ik nog zo zei ; ''er word niet gereden nu zeker niet!!!''
En later kwam ik er achter dat ze mijn pony soms zelfs ''tikken'' gaf (=zacht uitgedrukt) zoals mensen op stal zien.
ik kon het niet geloven en ben dus een keer op afstand gaan kijken hoe zij mijn pony behandelde...
Poownlief duwt zijn neus in haar zak, want misschien zit daar wel wat lekkers, klets!! tik..
Poownlief geeft een beentje als je een bepaalde beweging maakte met je arm (aangeleerd) klets!! weer een tik.
Naar he, hoe sommige mensen je vertrouwen zo kunnen misbruiken.....![]()
Ik herken zo iets ook, mijn bijrijdsters mochten alles met me pony, behalve op buitenrit buiten de wijk omdat mijn pony dan ineens heel gek uit de hoek kan komen.....
Toen werd ik een keer opgebelt door mensen van stal, dat 1 van hun er as afgevallen en mijn pony was de weg over gerend en werd bijna aangereden....
sannedeedee1 schreef:BOKTMANDYY schreef:Toen ik mijn haf nog had, had ik een verzorgstertje.
Naar he, hoe sommige mensen je vertrouwen zo kunnen misbruiken.....![]()
Ik herken zo iets ook, mijn bijrijdsters mochten alles met me pony, behalve op buitenrit buiten de wijk omdat mijn pony dan ineens heel gek uit de hoek kan komen.....
Toen werd ik een keer opgebelt door mensen van stal, dat 1 van hun er as afgevallen en mijn pony was de weg over gerend en werd bijna aangereden....