jullie ergste ervaring met penny's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:32

JasmijnJoy schreef:
Haha jaah! We gaan alle penny's een lesje leren. Want hun doen "poownie's" pijn. En dat is "siieeluugh"! :')

_O-

go jasmijn!

leanneXXnona

Het ergste... Ik zat in de keuken, toen ik ineens mijn haflinger voorbij zag lopen met een meisje van 5 :') ik had echt echt zo van.. Zie ik dit nu goed. Heb maar even duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling is.

minajtje

:') :')
In je topic staat dat je een stiekeme penny bent :')
Leeftijd zegd niks, ik ken er genoeg van 30 die nog penny zijn :P

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 12:35

minajtje schreef:

qua poetsen enzo nog wel een beetje hoor maar ik ben niet zo brutaal, ben eigenlijk heel verlegen

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:35

Misschien klinkt dit heel dom, maar hoe weet je dat iemand een penny is? Want zonder dat ik het weet kan ik ook geen verhalen herrineren... Want rij wel op manege dus zullen misschien penny's te vinden zijn, maarja moet ik weten wat ze doen etc :')

Wel lollige verhalen hier xD

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:38

minajtje schreef:

Je hebt verschillende penny`s
1. Pennys die pony vaak vlechten en erg van tutten houden (zoon soort penny ben ik :) )
2.pennys die denken dat ze alles zijn en veel opscheppen
3. Pennys die erg brutaal zijn en zomaar weilanden ingaan om pony te poetsen enzo
4. Pennys die gwn ponys stelen en volhouden dat het hun pony is

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 12:39

esmee_2001 schreef:
minajtje schreef:

Je hebt verschillende penny`s
1. Pennys die pony vaak vlechten en erg van tutten houden (zoon soort penny ben ik :) )
2.pennys die denken dat ze alles zijn en veel opscheppen
3. Pennys die erg brutaal zijn en zomaar weilanden ingaan om pony te poetsen enzo
4. Pennys die gwn ponys stelen en volhouden dat het hun pony is

ik ben ook penny nummer 1

kosseh

Re: jullie ergste ervaring met penny's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:42

Haha dan ben ik ook nummer 1, gister was de tinker van de manege de pineut. Moet toch ergens de vlechten op oefenen. Eergisteren was het de shet van de kinderboerderij.
Me vlechten waren trouwens heel leijk geworden dus moet nog wat meer oefenen

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:43

Jeej samen penny nummer 1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:45

ik heb ook eens twee penny's gehad die beweerde dat ze mijn pony verzorgde, stelletje debielen

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:46

Ik vind Penny's die overal verhalen ophangen en topics plaatsen over "mijn pony dit" en "mijn pony's dat" terwijl ze gewoon maar verzorgsters zijn die één of twee keer in de week langsgaan en verder alle verantwoording en kosten aan de eigenaar overlaten , uitermate irritant :(

Wat is er mis met gewoon zeggen dat het je verzorgpony is :?
Interessant doen ?
Je beter voordoen dan je bent ??

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:48

Godzijdank lopen er op de manege waar ik rij en mn paardje stal niet van die brutale kindertjes rond :')
Soms vraagt iemand lief of ze mogen helpen met poetsen haha, maar de meeste kleine kindjes zijn heel schattig <3 Moet wel soms beetje lachen, als een meisje die op een bepaalde dag bij mij komt staan als ik paardlief poets en dan haar hart lucht over een ander meisje die ze niet uit kan staan haha

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:57

Ik moet zeggen dat ik penny's altijd wel schattig vind, vol verhalen enzo. Maar dan alleen als ze niet zo brutaal zijn en dingen uithalen als je paard zomaar uit de stal halen enzo, het moet wel leuk blijven. Maar er zijn er ook heel veel die echt zo tegen je opkijken en helemaal gelukkig zijn als ze je paard mogen aaien ofzo := Kwam ze met mijn verzorgpaard regelmatig tegen, ook op straat, trouwens ook kinderen die niet zozeer penny zijn maar gewoon kind, en die zijn helemaal gelukkig want 'zoooooooo'n mooi paard, kijk mama!'. Dat vind ik dan wel weer leuk.

Adelinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 13:01

haha oke ben ook penny geweest. maar ik ging nooooit ergens een weiland in om de manen af te knippen ofzo. alleen bij het hek langs de weg geaaid. heb wel bijna voor elke duur gestaan waar een pony bij stond of ik die mocht verzorgen maar ik vind.. 1. Pennys die pony vaak vlechten en erg van tutten houden vind ik niet echt penny. je doet het toch ook als je op wedstrijd gaat fotoshoot hebt ofzo. ik hou daar wel van heerlijk kuffelen aandacht tutten. vertrouwen opbouwen enzo. licht er denk aan hoe je het bekijkt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 13:12

Jeetje... Sommige mensen hier zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen :).

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 13:14

Moderatoropmerking:
Ik heb hier even een flink aantal berichten verwijderd. Het is ok om gewoon je penny-ervaringen te vertellen, maar niet om hier op te roepen om mensen lastig te gaan vallen op FB of Bokt. Ik zal dit topic ook onder de aandacht brengen van de moderators van YRT.

femmieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 13:18

weetje. sommige vinden dat penny zijn echt een scheld woord is.
maar kom op wie is er nou geen penny *geweest* ?
penny zijn is best leuk toch. zolang het nog maar kan. tuurlijk ik vind dat het 'stelen'van ander man hun pony te ver gaat, en het afkinppen van manen ook. maar ik ben een gewone penny die veel te veel tut met paarden. ze behandeld als of het mensen zijn *met trailer dicht doen 'oke komtie. 1e, 2e, 3e. goed gedaaan!!'* maar ik ben er trots op :o

en zelf heb ik nog niet heel veel ervaringen met penny's gehad. misschien wel, maar ben ik het allang weer vergeten ;)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 13:22

Ik denk dat we allemaal wel een beetje een penny zijn geweest :P
Ik lees het liefst de penny nog als ik in bad zit :o

Ik heb wel laatst een rare ervaring gehad, de vorige dag toen ik wegging zag ik haar nog rollen in de modder. En de volgende dag toen k mijn pony uit de wei haalden was ze tip top gepoetst, haar beentjes waren zo wit dat ze gewassen leken, en haar manen en staart waren geknipt :(

Ik heb een paar jaar ook een keer bij een verzorgster van mij meegemaakt, dat ik op haar dag even mijn pony een wortel had gegeven omdat ik de volgende dag op vakantie zou gaan. En toen kreeg ik even van haar te horen wat ik wel niet in mijn hoofd haalden om op haar dag bij haar verzorg pony te komen! :') Ik heb haar even duidelijk gemaakt dat het mijn pony is, en dat ik het recht heb om daar te komen en als ze dat niet accepteerden dat ze dan een andere verzorg pony kon zoeken, een maand later had ik weer nare ervaringen met dr, entoen heb ik gezegt dat ze kon vertrekken :o

En het is idd best zielig, om allemaal iets tegen 1 iemand op te zetten. Ze kan beter horen van iemand die ze kent dat het zielig is, dan dat iedereen zich tegen haar gaat opzetten. Ik had als ik haar was daar pok pist om geworden en daar dan juist schijt aangehad want ik ga me zeker niets van zeikende mensen aan trekken (dat had ik gedacht als ik haar was;p) en als ik het van 1 iemand zou horen met de uitleg waarom erbij, had ik het wel geaccepteerd ;)

femmieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:08

[quote="sannedeedee1"]Ik denk dat we allemaal wel een beetje een penny zijn geweest :P

haha heb ik ook!!

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:24

femmieb schreef:
sannedeedee1 schreef:
Ik denk dat we allemaal wel een beetje een penny zijn geweest :P

haha heb ik ook!!

Haha ik denk dat meerdere hier nog last van hebben :')

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:42

Toen ik mijn haf nog had, had ik een verzorgstertje.
ze poetste hem, ging lekker met hem tutten, wandelen over het erf, laten grazen, je kent het wel.
maar het kwam vaak voor, dan was er een borstel kwijt, toen mijn peesbeschermers, toen dit, en dat ????
vond het wel altijd terug op plaatsen waar het niet hoorde, wat bleek nou .. ?

meiske nam haf opgezadeld mee naar de dijk en ging daar rijden, terwijl ik nog zo zei ; ''er word niet gereden nu zeker niet!!!''

En later kwam ik er achter dat ze mijn pony soms zelfs ''tikken'' gaf (=zacht uitgedrukt) zoals mensen op stal zien.
ik kon het niet geloven en ben dus een keer op afstand gaan kijken hoe zij mijn pony behandelde...
Poownlief duwt zijn neus in haar zak, want misschien zit daar wel wat lekkers, klets!! tik..
Poownlief geeft een beentje als je een bepaalde beweging maakte met je arm (aangeleerd) klets!! weer een tik.
Toen ben ik er na toe gelopen, en tja ...

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:52

BOKTMANDYY schreef:
ze poetste hem, ging lekker met hem tutten, wandelen over het erf, laten grazen, je kent het wel.
maar het kwam vaak voor, dan was er een borstel kwijt, toen mijn peesbeschermers, toen dit, en dat ????

meiske nam haf opgezadeld mee naar de dijk en ging daar rijden, terwijl ik nog zo zei ; ''er word niet gereden nu zeker niet!!!''

En later kwam ik er achter dat ze mijn pony soms zelfs ''tikken'' gaf (=zacht uitgedrukt) zoals mensen op stal zien.
ik kon het niet geloven en ben dus een keer op afstand gaan kijken hoe zij mijn pony behandelde...
Poownlief duwt zijn neus in haar zak, want misschien zit daar wel wat lekkers, klets!! tik..
Poownlief geeft een beentje als je een bepaalde beweging maakte met je arm (aangeleerd) klets!! weer een tik.

Naar he, hoe sommige mensen je vertrouwen zo kunnen misbruiken..... :(
Ik herken zo iets ook, mijn bijrijdsters mochten alles met me pony, behalve op buitenrit buiten de wijk omdat mijn pony dan ineens heel gek uit de hoek kan komen.....
Toen werd ik een keer opgebelt door mensen van stal, dat 1 van hun er as afgevallen en mijn pony was de weg over gerend en werd bijna aangereden.... -:(-

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:55

sannedeedee1 schreef:
BOKTMANDYY schreef:

Ik herken zo iets ook, mijn bijrijdsters mochten alles met me pony, behalve op buitenrit buiten de wijk omdat mijn pony dan ineens heel gek uit de hoek kan komen.....
Toen werd ik een keer opgebelt door mensen van stal, dat 1 van hun er as afgevallen en mijn pony was de weg over gerend en werd bijna aangereden.... -:(-

Ja dat is inderdaad erg, als er iets gezegd word, doe het dan gewoon ook al vind je het niet leuk want je bent wel bezig met een paard van iemand anders, hallo he. pfff _-:(

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:01

sannedeedee1 schreef:
BOKTMANDYY schreef:

Vind het zoiezo raar dat mensen hun afspraken niet nakomen :\

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:06

Ja ik vind dat als je iemands paard mag rijden en/of verzorgen, dat je daar al blij genoeg mee moet zijn.op een manege pony ga je toch ook niet zomaar de weg op als je gezegt word at het niet mag? Of sla je een pony niet helemaal verrot, en ga je niet rijden als je gezegt word apdat je er niet op kan rijden...
Echt sommige mensen! Daar doe ik dit van : :r