en een keer toen ging ik da stal in van mijn paard zegt zo'n meisje: ow je mag niet in die stal komen dat is een eige paard en niet van de manege. (was mijn paard
)lueke dingen komen er voorbij!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat is zo'n jongen die zegt dat paardrijden geen sport is etc.
amado7 schreef:ga je je hond uitlaten?
( Hoor ik overigens aardig vaak, voor de grap. )
Shetlandertje van 80 cm smal gebouwd
terwijl hij echt heel erg fijn gebouwd is vergeleken met een shetje. Was echt stom verbaasd eerlijk gezegd... amado7 schreef:ga je je hond uitlaten?
bentlage schreef:ik was mijn les aan het rijden en dan komen er opeens 2 oudere mensen aan: ja, dat paard ziet er toch ook niet uit? (omdat pony toevallig niet gepoetst was, wat is normaal wel doe...)
barbar schreef:amado7 schreef:ga je je hond uitlaten?
die van mij is een grote grofgebouwde E-pony en als ik met hem ga wandelen krijg ik dat ook standaart te horen![]()
of ik krijg de opmerking dat er op zitten makkelijker is (paard heeft een peesblesure).
moest ik toch wel even om lachen hoor... Het meest vervelende wat me gebeurd is langs de bakrand is dat dezelfde meisjes met plasticzakken langs de bakrand stonden te zwaaien ponylief ervandoor ging en ik ernaast lag... nounou jij weet veel van paarden