Cassidy schreef:MarlindeRooz schreef:Sorry dit ligt bij mij gewoon nogal gevoelig omdat mensen denken heb je weer zo'n huppelku*t met shetlanders. (zwart. lange manen, steigeren op commando > mensen denken > penny)
Ik ben dus "nog maar" 17 maar mijn hele vakantie loon + verjaardagsgeld is op gegaan naar de sulky etc. Dus ik wordt dan nogal boos van mensen die met die vooroordelen komen.
Maar ik heb geen foto van dat touwhalster die ligt bij pony's die ik eerder verzorgd heb.
Dan hoop ik voor je dat je eea goed op papier hebt gezet met de eigenaar van je verzorgpony's. Want leer mij de mensen kennen, er komt een keer een moment dat je een trap na krijgt en je je duur bij elkaar gespaarde Sulky, net als je touwhalster bij de pony's kunt achterlaten.
De sulky stond tot voor kort bij ons thuis, en ik kan erg goed met de eigenaar en hij heeft het beste voor met zijn paardjes maar hij ziet sommige dingen gewoon niet (zoals dat de hoefsmid moet komen) dus daar wijs ik hem dan op, ook regel ik het voer anders wordt er een hoefbevangen.
De eigenaar doet er verder ook niks mee dus er is weinig om ruzie over te krijgen.

en hoe? Dat is afhankelijk van wat je wilt maken.