Hoe ouders overhalen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 18:59

Kan me niet schelen wat TS of vriendin of ouders willen of vinden. De haflinger moet niet alleen staan.
Een pensionplek aanbieden lijkt me ook een goede oplossing. Met een beetje geluk vind je iemand die een bijrijder nodig heeft en kan vriendin nog op het pensionpaard naar buiten ook. Maar ja, als ouders al geen shetlander op het terrein willen, dan zal een vreemde + paard ook wel niet zo gewild zijn. Brengt wel geld binnen, overigens.

Claudxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 19:09

Ik ben het met IngeK eens, een paard hoort niet alleen te staan.
Als je één paard kunt houden, moeten twee geen probleem zijn - lijkt mij -
Want mensen die krap zitten nemen sowieso niet snel een paard.

Om ze over te halen moet je vooral met ze praten en bewijzen dat dat écht is wat jullie willen. zoek bijv. in de buurt een verzorgshetlander, doe er heeeel veel leuke dingen mee en vertel alles aan dr ouders, met uitzondering van de negatieve verhalen ;)

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 19:44

Claudxx schreef:
Ik ben het met IngeK eens, een paard hoort niet alleen te staan.
Als je één paard kunt houden, moeten twee geen probleem zijn - lijkt mij -
Want mensen die krap zitten nemen sowieso niet snel een paard.

Om ze over te halen moet je vooral met ze praten en bewijzen dat dat écht is wat jullie willen. zoek bijv. in de buurt een verzorgshetlander, doe er heeeel veel leuke dingen mee en vertel alles aan dr ouders, met uitzondering van de negatieve verhalen ;)

Ja, als je er 1 wilt moet je genoeg hebben voor 2. De ouders weten dat het beter is, ze heeft ook al een soort verzorgpony, maar als ze begind over een shetlander negeren haar ouders haar nu. Ze hadden ook al gedacht aan verkopen en dan zou ze een andere krijgen, 1 heeft ook geen nut.