Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_horse1 schreef:ja , maar ik baal gewoon erg sorry, er zijn geen vaste dagen dus dat is een beetje een probleem
, want er verzorgen nog meer meisjes Heidy.
, maarja volgens mij is het daar zo : wie het eerste er is mag Heidy.
, verder doet de eigenaar ook niks met Heidy en weet ze niks van pony's...
( maar ze is wel heel aardig !!
)
love_horse1 schreef:ja , maar ik baal gewoon erg sorry, er zijn geen vaste dagen dus dat is een beetje een probleem
)
melody7 schreef:love_horse1 schreef:ja , maar ik baal gewoon erg sorry, er zijn geen vaste dagen dus dat is een beetje een probleem
)
Dat zijn wel erg harde oordelen als je er net sinds deze week komt, of heeft ze gezegd dat ze niks van pony's weet? En hoe weet je dat er meerdere meisjes komen of heb je dat gevraagd? misschien kun je toch proberen om met elkaar dagen af te spreken..
love_horse1 schreef:UPDATEEEE !!!:
Trouwens , Ben net terug van een geweldige buiten rit met Heidy, ik had Heidy opgehaald en ben daarna naar mijn vriendin gegaan
, toen gingen we omstebeurt rijden , en wandelen
, het was super leuk !
, en het speciaalste van alles was : toen we weg gingen, ging ze naar mij hinniken
![]()
, toen we wat verder weg waren hoorde ik haar nog steeds
, Love you Heidy
.
PS : Foto's zijn er vandaag niet van gekomen, waarschijnlijk volgende week
![]()
PPS : Volgende keer weer UPDATEEEE als ik weer bij haar ( Heidy) ben geweest
verastar1 schreef:Wat leuk!
Misschien is het handig om een agenda daar neer te leggen. Je legt een briefje neer of iedereen het een goed idee vind om vaste dagen te kiezen zo ja dan spreek je een keer af en neem je dat door. Je kan het ook anders doen. In de agenda schrijfen of heidy die dag heeft gelopen en wie dat heeft gedaan en hoelang.
Larizzie schreef:en lisa misschien is dit ook nog wat voor je ..... zoals ik al zei hoe meer hoe beter http://www.bokt.nl/markt/ad/160796/verz ... termeer-zh