Verzorgpony Gevonden ! :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 14:01

ja , maar ik baal gewoon erg sorry :x , er zijn geen vaste dagen dus dat is een beetje een probleem :? , want er verzorgen nog meer meisjes Heidy. :\ , maarja volgens mij is het daar zo : wie het eerste er is mag Heidy. :x, verder doet de eigenaar ook niks met Heidy en weet ze niks van pony's... %) ( maar ze is wel heel aardig !! :j )

vuurneon

Re: Verzorgpony Gevonden ! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:02

Ik sprak gewoon zelf met die meiden af wie wanneer had :) gewoon even gegevens uitwisselen en dan kun je ook niet voor verrassingen staan.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 14:05

maar het probleem is ze zijn er allemaal op een andere dag en dan weer niet en dan weer wel. :x %) , maar ik ga vanavond na paardrijden en na Holly ( mijn verzorgpony op de manege ) kijken of ik Heidy dan nog effe s'avonds mag verzorgen. *D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:05

Briefje ophangen? :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 14:11

ik weet het niet... , ik kijk wel ;)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:16

love_horse1 schreef:
ja , maar ik baal gewoon erg sorry :x , er zijn geen vaste dagen dus dat is een beetje een probleem :? , want er verzorgen nog meer meisjes Heidy. :\ , maarja volgens mij is het daar zo : wie het eerste er is mag Heidy. :x, verder doet de eigenaar ook niks met Heidy en weet ze niks van pony's... %) ( maar ze is wel heel aardig !! :j )

Dat zijn wel erg harde oordelen als je er net sinds deze week komt, of heeft ze gezegd dat ze niks van pony's weet? En hoe weet je dat er meerdere meisjes komen of heb je dat gevraagd? misschien kun je toch proberen om met elkaar dagen af te spreken..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 17:39

love_horse1 schreef:

Je hebt toch ook een mond? Waarom overleg je niet met die meisjes, straks loopt die pony 3x op een dag omdat er niet overlegd wordt.. Da's toch ook niet leuk en je gaat elkaar alleen maar vervelend vinden. Gewoon afspreken! En 'volgens mij is het zus en zo' is geen reden natuurlijk... ;)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 19:10

melody7 schreef:
love_horse1 schreef:

Dat zijn wel erg harde oordelen als je er net sinds deze week komt, of heeft ze gezegd dat ze niks van pony's weet? En hoe weet je dat er meerdere meisjes komen of heb je dat gevraagd? misschien kun je toch proberen om met elkaar dagen af te spreken..

ja ze had gezegd dat ze niks van paarden wist :x , en ik ken meisjes die Heidy ook verzorgen en mijn vriendin kent ook meisje die Heidy verzorgen ;)
Laatst bijgewerkt door xLHHx op 15-06-13 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 19:15

UPDATEEEE !!! <<) :

Trouwens , Ben net terug van een geweldige buiten rit met Heidy :D , ik had Heidy opgehaald en ben daarna naar mijn vriendin gegaan :) , toen gingen we omstebeurt rijden , en wandelen :) , het was super leuk ! :j , en het speciaalste van alles was : toen we weg gingen, ging ze naar mij hinniken <3 /3 , toen we wat verder weg waren hoorde ik haar nog steeds <3 , Love you Heidy :+:.

PS : Foto's zijn er vandaag niet van gekomen ;) , waarschijnlijk volgende week ;)

:evaw:
PPS : Volgende keer weer UPDATEEEE als ik weer bij haar ( Heidy <3 ) ben geweest

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:40

love_horse1 schreef:
UPDATEEEE !!! <<) :

Trouwens , Ben net terug van een geweldige buiten rit met Heidy :D , ik had Heidy opgehaald en ben daarna naar mijn vriendin gegaan :) , toen gingen we omstebeurt rijden , en wandelen :) , het was super leuk ! :j , en het speciaalste van alles was : toen we weg gingen, ging ze naar mij hinniken <3 /3 , toen we wat verder weg waren hoorde ik haar nog steeds <3 , Love you Heidy :+:.

PS : Foto's zijn er vandaag niet van gekomen ;) , waarschijnlijk volgende week ;)

:evaw:
PPS : Volgende keer weer UPDATEEEE als ik weer bij haar ( Heidy <3 ) ben geweest

Leuk! Fijn om te horen, dat je har toch nog kan verzorgen (ondanks er nog meer Heidy fans zijn, haha! )

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:47

Wat leuk!

Misschien is het handig om een agenda daar neer te leggen. Je legt een briefje neer of iedereen het een goed idee vind om vaste dagen te kiezen zo ja dan spreek je een keer af en neem je dat door. Je kan het ook anders doen. In de agenda schrijfen of heidy die dag heeft gelopen en wie dat heeft gedaan en hoelang.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:50

heeft heidy nu vandaag 2X gelopen of lees ik dat verkeert ?

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:50

Overleggen is heel goed, met meer mensen kan het juist heel leuk zijn. Ik kwam eerst ook alleen, maar toen er meer verzorgers kwamen voor de paarden bleek het wel leuk te zijn met meer :)

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:56

love_horse1 schreef:
Sabientje11 schreef:
Veel plezier!

Dankje ! :) , hoplijk is dat kind er dan niet meer... :roll:

Hmm, misschien kun je vriendinnen met haar worden en dan samen Heidy verzorgen? :j

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 22:32

verastar1 schreef:
Wat leuk!

Misschien is het handig om een agenda daar neer te leggen. Je legt een briefje neer of iedereen het een goed idee vind om vaste dagen te kiezen zo ja dan spreek je een keer af en neem je dat door. Je kan het ook anders doen. In de agenda schrijfen of heidy die dag heeft gelopen en wie dat heeft gedaan en hoelang.

ik kijk wel ;) , waarschijnlijk ga ik het wel doen :j

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 22:34

cherell0 schreef:
heeft heidy nu vandaag 2X gelopen of lees ik dat verkeert ?

ja ze heeft vandaag 2x gelopen , maar ik maak alleen maar stapritjes met haar :j , ze is ook al 20 :# ! , ik geef haar ook enorme pauzes :j , dan krijgt ze lekker worteltjes en mag ze gras happen :))

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:42

Mocht je van de eigenaar Heidi wel uit de wei nemen?

donna0546

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:48

Leuk dat je een verzorgponytje hebt ! maar als ik jouw was zou ik inderdaad wel even overleggen met die andere meisjes omdat die al 20 jaar is en als ze allemaal stap ritjes doen of wat anders word dat misschien wel teveel ??

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 22:49

TeckTonie schreef:
Mocht je van de eigenaar Heidi wel uit de wei nemen?

Ja dat mag altijd :j , ze vroeg in het begin hoeveel ervaring ik had enz. enz. ;)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 22:49

donna0546 schreef:
Leuk dat je een verzorgponytje hebt ! maar als ik jouw was zou ik inderdaad wel even overleggen met die andere meisjes omdat die al 20 jaar is en als ze allemaal stap ritjes doen of wat anders word dat misschien wel teveel ??

ja :j

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 22:59

Veel plezier met haar, ben benieuwd naar foto's!

Wat gebruik jij veel smileys zeg....

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 08:56

heey en lisa ik verzorg ook mijn fjord en shetlander met 4 andere meisjes en met 2 eigenaren wat wij altijd doen we hebben in de stal op een strobaal een groot dik schrift liggen en als je klaar bent moet je er in schrijven wat je die dag hebt gedaan en of het goed ging of niet zodat je kan nalezen wat er allemaal gedaan word dat is handig voor de paarden zodat er niet elke dag het zelfde gedaan word en als de pony bijvoorbeeld 2 weken heeft stilgestaan ofzo zodat je weet dat je goed moet opletten of als ze opeens ander voer krijgen en het is handig voor de eigenaren want zo kunnen die in de gaten houden wat er allemaal met hun paarden gebeurd.

misschien is dit ook een idee voor jou? dan koop je met zijn allen een groot dik schrift bij de action is ongeveer 2,50 ja betaald iedereen een deel geloof me dat is echt super handig! :j :j :j ik zal zeggen even overleggen met de eigenaar en de andere verzorgsters en als het schrift vol is gewoon met zijn allen een nieuw schrift kopen :D

ik hoop dat je hier wat aan hebt en heidy natuurlijk ook........

Larizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 09:38

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 11:17

Larizzie schreef:
en lisa misschien is dit ook nog wat voor je ..... zoals ik al zei hoe meer hoe beter http://www.bokt.nl/markt/ad/160796/verz ... termeer-zh

ik denk dat ik niet meer verzorgpony's wil , omdat ik er nu al twee verzorg ! , ik verzorg een paard en Heidy <3 , het paard heet : Holly <3

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:53

Hey
Echt heel leuk om te horen dat t ook al goed klikt en dat je er blij mee bent :) ga je vandaag weer?