xBerber schreef:Wie denkt er nogmeer dat dit een man van een jaar of 60 is?Zat eerder te denken aan een kind van 8 jaar dat met dr vriendin in een melige bui is?omg
Ik denk dat dit een kind van 14 is wat nu heel hard zit te lachen met dr vriendinnetjes om dit topic.
Borisje schreef:Ik denk dat dit een kind van 14 is wat nu heel hard zit te lachen met dr vriendinnetjes om dit topic. Nou, mededeling: Ik lach nog harder.
Borisje schreef:Ik denk dat dit een kind van 14 is wat nu heel hard zit te lachen met dr vriendinnetjes om dit topic. Waarschijnlijk wel meid je heb nog een heel leven voor je om kinderen te krijgen
wat is dit voor onzin topic.ben je zwanger dan? vast niet pure aandacht als je nu geen kind wil dan weet je wat je niet moet doen
doezel2 schreef:wat is dit voor onzin topic.ben je zwanger dan? vast niet pure aandacht als je nu geen kind wil dan weet je wat je niet moet doenen als je het wel wilt weet je nu ook wat je wel moet doen
othelloster schreef:Koop een wortel, en duw die in je gat Of een banaan.Of een courgette.Of een komkommer.