zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:34

Dit geloven jullie toch zelf allemaal niet? :+
1. werken tot 's avonds laat als 10 jarige
2. een 3 jarige KWPNer die zo groen is als wat als 10 jarige
3. de vakantietijd komt er weer aan....
}:0

char1900

Re: zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 10:37

als jullie dat allenmaal niet geloven mogen jullie wel keertje komen kijken

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:41

Giolli schreef:
pillow schreef:
Sorry hoor, maar ik vind een meisje van 10 en 148 cm niet een combi met een paard van 172 cm Ik geloof er niks van.

Wat maakt dat nou weer uit? Dat vraagt ze toch niet?

Idd wat maakt dat nou uit..enne mijn dochter van 7 met een lengte van ..uh wat zou het zijn...1,30 rijd weg op een paard van ons van 1,60 ,en ik kan niks met dat paard...hahaha das zo grappig om te zien, ff offtopic,net zo makkelijk als dr pony van 1,30. So who cares hoe en wat...maarre op het paard van 1,60 leg ik dus als mijn dochter rijd een 16,5 inch want heb ook een 17,5 en 18 inch voor het paard maar daar verzuipt mijn dochter in en komt ze niet met dr benen onder de zweetbladen vandaan. Zijn wel dressuurzadels...een vzh zadel zou ook weer anders zijn...

char1900

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 10:45

ik word zo erg gepest op school ben anders dan de rest heb ik eindelijk een vriend gevonden een paard en we hebben een echte klik is niemand blij voor me ;( ;( ;(

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:49

keep ur head up and welkom in de grote boze wereld....tis niet makkelijk en fijn voor je dat je een vriend gevonden hebt...veel plezier ermee.
Moet wel eerlijk zeggen dat het allemaal wel wat ongeloofwaardig klinkt,maar goed wie ben ik om daar over te oordelen,dus zeg ik enkel...Veel plezier met je nwe vriend hoop dat je dr jaren plezier van zal hebben

char1900

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 10:52

:D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:54

je krijgt het paard toch pas in de zomervakantie? staat in iedergeval in je profiel

ik vind het maar een raar verhaal... :+

char1900

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 10:55

oke :r

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:57

Sorry snap het even niet meer hoor :?

char1900

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 10:59

ja het is nogal verwarrend het begon met een maat van een zadel en eindigt met beledegingen ;(

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 11:05

char1900 schreef:
ja het is nogal verwarrend het begon met een maat van een zadel en eindigt met beledegingen ;(

Beledegingen? Het is gewoon eerlijkheid die mensen hier posten.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 11:50

Lasca_1987 schreef:
Jaja een meisje van 10 nu al werk? Dat mag toch niet beste mensen op bokt?

Mijn broertje is 11. Op een vrijdag avond mag hij ook best laat opblijven als hij de volgende dag niet hoeft te voetballen hoor. En als mijn ouders een rest. aan huis hadden,zou die ook gewoon mogen helpen als die wat wilt vedienen.
Waarom nou weer net doen alsof het allemaal gelogen is? Reageer dan niet als je niets nuttigs te zeggen hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 12:16

Giolli schreef:
Lasca_1987 schreef:
Jaja een meisje van 10 nu al werk? Dat mag toch niet beste mensen op bokt?

Mijn broertje is 11. Op een vrijdag avond mag hij ook best laat opblijven als hij de volgende dag niet hoeft te voetballen hoor. En als mijn ouders een rest. aan huis hadden,zou die ook gewoon mogen helpen als die wat wilt vedienen.
Waarom nou weer net doen alsof het allemaal gelogen is? Reageer dan niet als je niets nuttigs te zeggen hebt.

Nou van de overheid mag je nog niet eens werken op 10-11 jarige leeftijd! Volgens mij mag dat pas als je 15 bent ofzo..

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 12:19

Als je 12 bent mag je werken. :) Dan is het wel volgens mij thuis klusjes. En als je 14 bent, onthouden? dan mag je bijvoorbeeld een krantenbaan nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 12:20

wortelsussie schreef:
Als je 12 bent mag je werken. :) Dan is het wel volgens mij thuis klusjes. En als je 14 bent, onthouden? dan mag je bijvoorbeeld een krantenbaan nemen.

Ok, duidelijk! Dankjewel:-).

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 12:22

Bedienen mag je vanaf je 16e, geloof ik. Weet niet of een eventueel eigen restaurant valt onder 'klusjes thuis'? Mensen met een eigen bedrijf kijken daar trouwens niet altijd even nauw naar hoor, er zijn er genoeg van wie de kinderen wat meehelpen in het bedrijf. Maar, ik neem wel aan dat, als een 10-jarige de hele avond mensen bedient, die mensen toch wel gaan denken van 'huh'...

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 12:23

Kirsha schreef:
Bedienen mag je vanaf je 16e, geloof ik. Weet niet of een eventueel eigen restaurant valt onder 'klusjes thuis'? Mensen met een eigen bedrijf kijken daar trouwens niet altijd even nauw naar hoor, er zijn er genoeg van wie de kinderen wat meehelpen in het bedrijf. Maar, ik neem wel aan dat, als een 10-jarige de hele avond mensen bedient, die mensen toch wel gaan denken van 'huh'...

Ze zegt wel dat het restaurant van haar ouders is... Durf ik niet te zeggen of dat onder klusjes thuis past! Ik denk het wel. Maar met 4 borden tegelijk lopen is wel zwaar voor 10 jarig meisje... :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 12:25

wortelsussie schreef:
Kirsha schreef:

Ze zegt wel dat het restaurant van haar ouders is... Durf ik niet te zeggen of dat onder klusjes thuis past! Ik denk het wel. Maar met 4 borden tegelijk lopen is wel zwaar voor 10 jarig meisje... :?

Misschien mag ze wel helpen afwassen / afdrogen _O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 12:47

Verdorie bokt, het is voorbhaat ouders. Misschien veegt ze de stoep wel 100 keer. Alsof ons dat wat kan schelen. TS is in ieder geval niet degene die kinderachtig is hier. :/ Achterlijk, bah. Ik tem omdat dit nergens meer over gaat.

char1900

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 12:58

wortelsussie schreef:
Kirsha schreef:

ja maar na veel oefenen en het is nog geen baan hoor ik ben gwn hulpje het restaurantje bij huis

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 13:14

Giolli schreef:
Verdorie bokt, het is voorbhaat ouders. Misschien veegt ze de stoep wel 100 keer. Alsof ons dat wat kan schelen. TS is in ieder geval niet degene die kinderachtig is hier. :/ Achterlijk, bah. Ik tem omdat dit nergens meer over gaat.

Ik vraag me nu wel af op wie je precies doelt? De laatste paar reacties gingen over het werken in de bediening op de leeftijd van TS. Zoals ik het zie zijn er geen kinderachtige opmerkingen meer gekomen na jouw laatste reactie (goed, die van afwassen en afdrogen was misschien niet helemaal serieus van degene die het schreef).

Maar inderdaad, we raken wel een beetje off-topic. Ik heb verder geen verstand van zadels aanmeten dus daar kan ik je niet mee helpen TS, maar denk dat je met de eerste reacties die gegeven zijn wel wat kunt :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 13:31

Ik bedoel vooral het offtopic gaan, de zogenaamde moedergevoelens en het werken. Wat boeit dat allemaal nou? Dat heeft toch totaal niets met de openingspost te maken? Sommige mensen hebben echt moeite met leven en laten leven.

Heb getemd, en TS zoals ik het zei. Een zadelmaker laten komen kost ongeveer 150,- Maar dan heb je nog geen zadel!! In totaal moet je toch wel 800,- gemiddeld weg leggen als je een tweedehands zadel wilt. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 13:44

Kirsha schreef:
Giolli schreef:

Ik vraag me nu wel af op wie je precies doelt? De laatste paar reacties gingen over het werken in de bediening op de leeftijd van TS. Zoals ik het zie zijn er geen kinderachtige opmerkingen meer gekomen na jouw laatste reactie (goed, die van afwassen en afdrogen was misschien niet helemaal serieus van degene die het schreef).
Maar inderdaad, we raken wel een beetje off-topic. Ik heb verder geen verstand van zadels aanmeten dus daar kan ik je niet mee helpen TS, maar denk dat je met de eerste reacties die gegeven zijn wel wat kunt :)

Idd, het dikgedrukte ( zelf zo ff gedaan) ging over mijn post. En mijn post moest je gewoon met een korreltje zout nemen. :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 13:57

Weet ik ;) maar blijkbaar stoort dat mensen. Ik bedoelde er verder niets mee hoor, ik kon er wel om lachen. Volgens mij maakten we TS ook niet belachelijk o.i.d... We vroegen het ons gewoon af toch? :) Ik moet nog zien dat mijn zusje met 4 borden gaat lopen, en die is veel ouder hahaha, die kan hier een voorbeeld aan nemen _O-

char1900

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 17:14

Kirsha schreef:
Weet ik ;) maar blijkbaar stoort dat mensen. Ik bedoelde er verder niets mee hoor, ik kon er wel om lachen. Volgens mij maakten we TS ook niet belachelijk o.i.d... We vroegen het ons gewoon af toch? :) Ik moet nog zien dat mijn zusje met 4 borden gaat lopen, en die is veel ouder hahaha, die kan hier een voorbeeld aan nemen _O-

Lol