1. werken tot 's avonds laat als 10 jarige
2. een 3 jarige KWPNer die zo groen is als wat als 10 jarige
3. de vakantietijd komt er weer aan....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Giolli schreef:pillow schreef:Sorry hoor, maar ik vind een meisje van 10 en 148 cm niet een combi met een paard van 172 cm Ik geloof er niks van.
Wat maakt dat nou weer uit? Dat vraagt ze toch niet?
Lasca_1987 schreef:Jaja een meisje van 10 nu al werk? Dat mag toch niet beste mensen op bokt?
Giolli schreef:Lasca_1987 schreef:Jaja een meisje van 10 nu al werk? Dat mag toch niet beste mensen op bokt?
Mijn broertje is 11. Op een vrijdag avond mag hij ook best laat opblijven als hij de volgende dag niet hoeft te voetballen hoor. En als mijn ouders een rest. aan huis hadden,zou die ook gewoon mogen helpen als die wat wilt vedienen.
Waarom nou weer net doen alsof het allemaal gelogen is? Reageer dan niet als je niets nuttigs te zeggen hebt.
Kirsha schreef:Bedienen mag je vanaf je 16e, geloof ik. Weet niet of een eventueel eigen restaurant valt onder 'klusjes thuis'? Mensen met een eigen bedrijf kijken daar trouwens niet altijd even nauw naar hoor, er zijn er genoeg van wie de kinderen wat meehelpen in het bedrijf. Maar, ik neem wel aan dat, als een 10-jarige de hele avond mensen bedient, die mensen toch wel gaan denken van 'huh'...
wortelsussie schreef:Kirsha schreef:Bedienen mag je vanaf je 16e, geloof ik. Weet niet of een eventueel eigen restaurant valt onder 'klusjes thuis'? Mensen met een eigen bedrijf kijken daar trouwens niet altijd even nauw naar hoor, er zijn er genoeg van wie de kinderen wat meehelpen in het bedrijf. Maar, ik neem wel aan dat, als een 10-jarige de hele avond mensen bedient, die mensen toch wel gaan denken van 'huh'...
Ze zegt wel dat het restaurant van haar ouders is... Durf ik niet te zeggen of dat onder klusjes thuis past! Ik denk het wel. Maar met 4 borden tegelijk lopen is wel zwaar voor 10 jarig meisje...
wortelsussie schreef:Kirsha schreef:Bedienen mag je vanaf je 16e, geloof ik. Weet niet of een eventueel eigen restaurant valt onder 'klusjes thuis'? Mensen met een eigen bedrijf kijken daar trouwens niet altijd even nauw naar hoor, er zijn er genoeg van wie de kinderen wat meehelpen in het bedrijf. Maar, ik neem wel aan dat, als een 10-jarige de hele avond mensen bedient, die mensen toch wel gaan denken van 'huh'...
Ze zegt wel dat het restaurant van haar ouders is... Durf ik niet te zeggen of dat onder klusjes thuis past! Ik denk het wel. Maar met 4 borden tegelijk lopen is wel zwaar voor 10 jarig meisje...
Giolli schreef:Verdorie bokt, het is voorbhaat ouders. Misschien veegt ze de stoep wel 100 keer. Alsof ons dat wat kan schelen. TS is in ieder geval niet degene die kinderachtig is hier. :/ Achterlijk, bah. Ik tem omdat dit nergens meer over gaat.
Kirsha schreef:Giolli schreef:Verdorie bokt, het is voorbhaat ouders. Misschien veegt ze de stoep wel 100 keer. Alsof ons dat wat kan schelen. TS is in ieder geval niet degene die kinderachtig is hier. :/ Achterlijk, bah. Ik tem omdat dit nergens meer over gaat.
Ik vraag me nu wel af op wie je precies doelt? De laatste paar reacties gingen over het werken in de bediening op de leeftijd van TS. Zoals ik het zie zijn er geen kinderachtige opmerkingen meer gekomen na jouw laatste reactie (goed, die van afwassen en afdrogen was misschien niet helemaal serieus van degene die het schreef).
Maar inderdaad, we raken wel een beetje off-topic. Ik heb verder geen verstand van zadels aanmeten dus daar kan ik je niet mee helpen TS, maar denk dat je met de eerste reacties die gegeven zijn wel wat kunt
Kirsha schreef:Weet ikmaar blijkbaar stoort dat mensen. Ik bedoelde er verder niets mee hoor, ik kon er wel om lachen. Volgens mij maakten we TS ook niet belachelijk o.i.d... We vroegen het ons gewoon af toch?
Ik moet nog zien dat mijn zusje met 4 borden gaat lopen, en die is veel ouder hahaha, die kan hier een voorbeeld aan nemen