Wedstrijd starten met een Bonte pony,wat vinden jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liamssfork

Re: Wedstrijd starten met een Bonte pony,wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:04

Waarom zou je niet met een bonte pony starten :p? En er zal waarschijnlijk echt niemand zijn die het raar vindt. Lekker doen dus!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:08

Zou ik niet doen. Dan weet je zeker dat je minder punten krijgt. Jury's vinden bonte pony's meestal helemaal niet leuk. Ik zou er niet eens aan beginnen.

Grapje natuurlijk, waarom zou je niet met een bonte pony starten? Geef je eigien reden is dat je dit topic geopend hebt?

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:15

Maakt helemaal niets uit, als je met een bonte wedstrijd start. Ik rijd ook met een bonte (zie profiel) en krijg vaak leuke reacties. Sommige mensen zullen het misschien niets vinden, maarja, wat maakt dat je uit...?

Olympico

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:02

waarom denk je dat dit niet kan?

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:58

GamblersCup schreef:
Zou ik niet doen. Dan weet je zeker dat je minder punten krijgt. Jury's vinden bonte pony's meestal helemaal niet leuk. Ik zou er niet eens aan beginnen.

Grapje natuurlijk, waarom zou je niet met een bonte pony starten? Geef je eigien reden is dat je dit topic geopend hebt?

----
Ik was benieuwd wat jullie vonden omdat veel van die sportruiters dan denken van wtf, ik bedoel mijn pony is best grof gebouwd enzo, dus was benieuwd, maar leuk dat iedereen er zo over denkt !

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 21:06

Op mijn rijvereniging rijdt tussen de paarden altijd een bruin paard rond met een witte deken op zijn kont. Dat paard wordt bijna altijd eerste! Ik zeg vooral doen!!