Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_nvds schreef:unihorses schreef:ben je direct weer draf, en galop gaan doen na die week rust?
Nee... eerst een hele week alleen stappen .. en na 4 dagen weer rustig beetje laten ontspannen..
Ben nu 3 weken aan het opbouwen. Ze liep 2 dagen goed op rechts.. en nu helaas weer kreupel!
_nvds schreef:Eerst er op gaan zitten. Op het harde 3 rondjes gestapt. Toen heeft me instructrice naast me gelopen in de bak. Links om 4 rondjes.
En zo elke dag meer rondjes stappen.
En maandag hebben we rechts om stukje gedraaft om te kijken of de medicatie geholpen heeft en toen liep ze goed dus we dachten gelukkig ! En dus dins/woens stukjes links om gedraafd maar wel rechtsom veel stappen. En toen gisteren weer stukje rechtsom gedraafd en toen liep ze echt kreupel.
Dit moest trouwens van de VA
_nvds schreef:Dat kan wel gedaan worden ... maar wij willen zekerheid!
Dus we laten meursing sowieso komen.. of we gaan daar nog een keer heen!
Dankjewel
Gaat het met jou al weer wat beter?
PrimaDonna_ schreef:_nvds schreef:Dat kan wel gedaan worden ... maar wij willen zekerheid!
Dus we laten meursing sowieso komen.. of we gaan daar nog een keer heen!
Dankjewel
Gaat het met jou al weer wat beter?
Dat begrijp ik!
Hoop dat je die zekerheid snel krijgt!
Het gaat goed met mij, is wel echt heel leeg zonder mijn maatje, heb het er nog erg moeilijk mee..
De eigenaresse is gelukkig sinds 2 weken uit het zhuis, is nog wel herstellende maar gaat de goede kant op, zij heeft het er erg moeilijk mee omdat ze geen afscheid van hem heeft kunnen nemen..