Je kunt er dus ook niet mee naar de dierenpolitie/bescherming gaan.
Lastig...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy schreef:Pony's in een attractiepark of op een kermis zijn twee heel verschillende dingen, en ik ga er van uit dat er meer pony's zijn die om beurten een dagje meedraaien. In een attractiepark heb je iig niet die geluidscoulisse van een kermis, en van een aantal uurtjes stapritjes met een kind op de rug gaan ze echt niet slijten.
Arc_En_Ciel schreef:sillysoul schreef:wat is het verschil met een doorsnee manege waar de kinderen ook hobbelen op een zadel dat meestal passend gemaakt wordt met een super dik dekje?
Meestal? Op welke maneges loop jij rond?
xSlvna schreef:Hier zijn er zo ook 3, ken er ook maar 4.
Echt diep triest, paarden met scheve benen, doorgezakte ruggen waar je een rond zadel op zou moeten leggen (geen enkel zadel wat daar niet zou overbruggen), hoeven die 5 cm langer zijn dan zoals het hoort.
Hou op, het is allemaal niks.

xSlvna schreef:Pony's per 2 in een 3 x 3 box, zelfde.
Ja, oké 5 cm is misschien wat overdreven denk ik, maar als ik kijk naar wat ik weet over hoeven, zijn die hoeven echt om te huilen (veel te lange tenen etc).
Een paard op een stalling heeft zijn staart opzij en laat bij iedere pas een 'vots', is toch ook iets goed mis in zijn darmen lijkt mij dan.
Cassidy schreef:xSlvna schreef:Pony's per 2 in een 3 x 3 box, zelfde.
Ja, oké 5 cm is misschien wat overdreven denk ik, maar als ik kijk naar wat ik weet over hoeven, zijn die hoeven echt om te huilen (veel te lange tenen etc).
Een paard op een stalling heeft zijn staart opzij en laat bij iedere pas een 'vots', is toch ook iets goed mis in zijn darmen lijkt mij dan.
Hoeft niet, kan ook luchtzuiger zijn.
Pony's per twee in een box ligt aan de pony's en de tijd dat ze daar in staan.

Ragdollcat schreef:Pony park city, moet gewoon gaan stoppen met het meegeven van de ponys, zodat er mee gerommeld kan worden en of te zware kinderen toch op gaan zitten hobbelen.
Het zijn gewoon soort van slaven van de kinderen en een soort van speelgoed. Zodat kinderen erop kunnen rijden. zelfs om 12 uur snachts staan ze ervoor in de rij, bah gestoord dit.
)
dalena schreef:Ragdollcat schreef:Pony park city, moet gewoon gaan stoppen met het meegeven van de ponys, zodat er mee gerommeld kan worden en of te zware kinderen toch op gaan zitten hobbelen.
Het zijn gewoon soort van slaven van de kinderen en een soort van speelgoed. Zodat kinderen erop kunnen rijden. zelfs om 12 uur snachts staan ze ervoor in de rij, bah gestoord dit.
ja aan de ene kant moeten ze stoppen.
maar ik weet zeker dat er ook genoeg kinderen zijn die wel normaal omgaan met met de pony's.
en het zou jammer zijn dat ponyparkcity geen ponys mag uitlenen omdat er kinderen zijn die niet naar de regels luisteren.
want op zich was het idee heel leuk. een echte ponyvakantie! maar ze moeten wel strengere regels hebben
(staan ze echt al zo vroeg in de rij voor een pony?!)
KimmetjeG schreef:Bij Pony parc mag je de pony's pas om 10 uur 's ochtends ophalen en moeten ze om 5 uur/half 6 weer terug gebracht worden. Er word absoluut gekeken naar lengte en gewicht van de kinderen en krijgen daar dan een passende pony voor mee.
XEefjuhX schreef:Tja, dat is het ook wel.
Maar als je daar nu maar 3 daagjes bent,
en de dag dat je kán rijden, wordt de pony
waar je op kunt voor je neus weggekaapt!
En het zijn ook vooral kleine kinderen he,
die gaan huilen en krijsen
amberguyt schreef:Ik vind niet dat een pony een attractie is..
Is ook een dier met gevoel!
Maar beter toezicht vind ik wel dat dat wel moet komen, want hoe sommige mensen met hun pony omgaan daar zeg je ook niet tegen "goed zo ga zo door"...
Maar als er ieder geval ook grotere pony's komen voor de wat grotere kinderen zou je het probleem ook niet krijgen dat ze zich kapot lopen elke dag. En ik zeg dat er niets mis is met ponyparkCity alleen meer begeleiding en toezicht zou beter zijn!