Sulky halen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: Sulky halen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 20:44

Ik heb wel een foto van mijn 'sulky' ;) (Het is eigenlijk een tweewieler, maar vele - o.a. ikzelf - noemen het een sulky uit gemak)
Afbeelding
Is wel een verouderde foto, heb helaas geen betere.
Dit is de Sulky Cavaletti, past perfect op mijn pony en je kan de extra stukken apart kopen.
Maar ik vermoed dat de standaart shet sulky prima zal passen op je pony ;) Mijn pony moet namelijk ook rond de 1m zitten.

Ninarutten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 12:15

Maar hebben jullie niet last van dat de sulky heel erg hobbel '!? ;-)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 12:23

grote shetlander heb jij :')
maar ik denk dat het wel veilig is hoor :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 19:28

Ninarutten schreef:
Maar hebben jullie niet last van dat de sulky heel erg hobbel '!? ;-)

Geen problemen mee. Als de sulky goed afgesteld is en je tuig goed is, heb je daar geen last van. Deze heeft goede veringen, ik men ook door de veldweggetjes en ondervind geen problemen. Wel moet je soms de sulky wat in balans brengen als het een schever pad is, wat normaal is..

hil5500 schreef:
grote shetlander heb jij :')
maar ik denk dat het wel veilig is hoor :)

>;) Hij is een shet hoor.. Betwijfelen wel of er niet wat welsh tussen zit, maar dat gaan we nooit weten. Ponietje komt oorspronkelijk van een paardenmarkt en is daar als veulentje gekocht. Jacky is al +15 jaar in ons bezit. In zen zomervacht ziet ie er meer gewoon pony uit dan shet, maar in de winter twijfel je er niet aan dat ie een shet is..
http://i1251.photobucket.com/albums/hh5 ... G_2190.jpg toch wel een hoop weg van een shet, niet? Maar goed, deze discussie is offtopic.

Als je eens in de sulky wilt 'zitten':