Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Angeliquee18 schreef:Evenveel als ieder ander paard
Juliettex schreef:bij mij in de buurt betaal je dus ook voor een shetlander 150/200 per maand,
denk aan dierenarts hoefsmid etc, reken het maar alles in een maand want dat kan zeker voor komen,
en dan zit je te kijken als je maar 100 op je rekening hebt staan

Mickael schreef:het ligt er aan in welke regio je woont, en hoe goed jij je shet wil verzorgen. ik ken mensen die de hoeven zelf bekapen :s en nooit een kuur geven dus die zijn heel goedkoop uit, maar je hebt ook mensen die alles voor hun shet doen, dus het ligt een beetje aan je zelf

Vandaar dat potje. Frummels schreef:Hier in de randstad, op loopafstand van de duinen en het strand betalen we dus 75 euro.. Dus ik vind het een beetje oplichterij als je ergens waar je geen buitenrijd mogelijkheden hebt meer betaald. Maar dat is mijn mening
Dat denk ik niet, dat die kosten erbij zitten. maar dat is niet iets wat maandelijks terugkomt toch?Vandaar dat potje.

. Voor een shetje meer dan genoeg volgens mij want op dit moment doe ik nog niks met mijn kleine jonge vriendjes.
Dan heb je altijd iets achter de hand mocht er een DA nodig zijn, of een keer extra de HS. Of zoals je zegt als er iets stuk gaat.
xanthos111 schreef:mariz , maar dan zijn de DA en hoefsmid kosten er nog niet bijgerekend toch? :p