steigegeren aan de hand..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:48

Alexandra_ schreef:
amado7 schreef:

Vaak leiden dingen zoals steeds steigeren, bokken en weet ik veel wat, naar medische problemen. Heb er al genoeg in de buurt gehad waarvan dat zo is. Daarom zei ik dat :)

Niet vaak, soms.. Er staat ook in het topic dat ze dit één keer deed en hiervoor al erg druk was.
Kwestie van zin doordrijven.

@Jasmijnjoy;
Dankjewel, dat bedoelde ik.
Toch lijkt het me wel dat als je paard dat vaak doet oid dat je wel aan een medisch probleem denk..
Lijkt mij logisch tenminste.

Alstu! maar ik zei ook een keertje :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:48

Alexandra_ schreef:
Alleen een dierenarts kan bepalen of er iets medisch is.. Tenzij jij de opleiding ook heb gedaan?

Dat klopt, niemand hier "bepaalt" of er iets medisch is, maar mensen vrágen alleen of medische problemen al zijn uitgesloten.
Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is. Als mensen iets dergelijks vragen is dat toch niet zo'n probleem? Bokt slijt er heus niet door.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:50

Arc_En_Ciel schreef:
Alexandra_ schreef:
Alleen een dierenarts kan bepalen of er iets medisch is.. Tenzij jij de opleiding ook heb gedaan?

Dat klopt, niemand hier "bepaalt" of er iets medisch is, maar mensen vrágen alleen of medische problemen al zijn uitgesloten.
Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is. Als mensen iets dergelijks vragen is dat toch niet zo'n probleem? Bokt slijt er heus niet door.

Nou hier valt het indd nog mee, maar er zijn dus genoeg mensen die hele discussies aangaan en denken dat ze osteopaat/dierenarts/hoefsmid zijn. Vandaar mijn irritatie :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:51

Alexandra_ schreef:
Nou hier valt het indd nog mee, maar er zijn dus genoeg mensen die hele discussies aangaan en denken dat ze osteopaat/dierenarts/hoefsmid zijn. Vandaar mijn irritatie :')

Nou in dat geval ben ik het met je eens :j Een hele discussie over iets aangaan iets wel wat teveel van het goede :=

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:53

Arc_En_Ciel schreef:
Alexandra_ schreef:

Nou in dat geval ben ik het met je eens :j Een hele discussie over iets aangaan iets wel wat teveel van het goede :=

Ja niet normaal soms hoor.. het gebeurd zelfs bij mij op stal.. mijn paard heeft kissing spines omdat ze soms niet met r hoofd omlaag wil lopen.. haha! :=

goldenarrow

Re: steigegeren aan de hand..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:56

Hele discussies aangaan is het andere uiterste, maar het kan best een keer vermeld worden (aldus mijn post eerder in het topic).

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:57

Alexandra_ schreef:
Ja niet normaal soms hoor.. het gebeurd zelfs bij mij op stal.. mijn paard heeft kissing spines omdat ze soms niet met r hoofd omlaag wil lopen.. haha! :=

Jeetje mina, hoe komen ze d'r op :=

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:58

Klopt, daar ben ik het ook mee eens.
Tuurlijk, het gebeurd 1 keer, het zal echt niet gelijk medisch zijn, maar ik dacht: Misschien handig om mee te nemen? ;) Zeker als het vaker gaat gebeuren.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:59

Je hebt verder goed gehandeld hoor!
Mijne krijgen ook een mep als ze niet willen, wij hebben zo veel voor ze over, beetje respect mag wel.

Ik denk niet dat er medische problemen achter zitten, aangezien ze het waarschijnlijk dus nog niet eerder had gedaan

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:01

Ik denk ook niet dat het hier in dit geval iets medisch is, trouwens.
Klinkt inderdaad meer als 'geen zin'.

Arcodavella

Alexandra_ schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Ik heb het idee dat jij nu de discussie aan bent gegaan.

Als je je ergens aan ergert, hoef je dat niet meteen zó te noemen. Het kan ook op een reeële toon, die naar beide kanten kijkt. Ik denk dat zo'n opmerking in een topic als dit, niet veel nut heeft. Bokt zal er niet van veranderen :) .
Want het is wel waar dat als zulk soort problemen vaak voorkomen, er meestal iets medisch aan de hand is met het paardje. En het is dan misschien dan wel logisch dat dat bij TS nu niet het geval is vanwege lang stil staan, maar ik heb liever dat Bokt je op dit soort punten wijst en jij daardoor je paardje kan helpen, dan dat je je paardje misschien (!) wel straft om zijn (terrechte) gedrag.

Nogmaals, ik denk niet dat het paardje van TS last heeft van zijn lichaam (maar ook dat kan je nooit met zekerheid zeggen vanaf een kort verhaaltje), aangezien hij lang heeft stil gestaan. Dus, TS, ik denk dat je juist gehandeld hebt!

Arcodavella

Arc_En_Ciel schreef:

Of juist als té veel zin ;) .

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:03

Arcodavella schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Oeps, inderdaad haha :)

xmaudieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 20:46

Arcodavella schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

haha inderdaad wou ik ook het zeggen !(:

xmaudieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 20:46

dank jullie wel voor de reacties !(: