Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BeautjeLoves schreef:Hoi hoi, ik leer het ook in mijn les. Maar dan op een goede manier. Wij doen het voor de paarden. Wanneer je je paard af en toe aan de teugel laat lopen ( wij noemen het gewoon nagevelijk ) dan ontspant hij/zij de rug. Dus nagelvelijk lopen is niet zo slecht als jij benoemd. Ik vind wel dat het voor de "mooi" wel lelijk is. Ik bedoel, als of dat mooier staat. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar doe je het op de goede manier, en vráág je je paard, dan is er niets aan de hand, geloof me.
Citaat:Ik quote even een van mijn posts in het topic: Aan de teugel echt zo belangrijk?, aangezien de TS het verschil tussen aan de teugel en in de krul nog niet heeft begrepen afgaande op haar posts.
Tjitske726 schreef:Ik ben zelf nu ook bezig in de les om aan de teugel te leren rijden. Het lukt mij ook nog niet echt, maar wat maakt het uit! Bij die kinderen op hyves gaat het er blijkbaar alleen om dat er mooi uitziet. Als je maar plezier hebt met je paard, daar gaat het om!
.... verschrikkelijk .
Maargoed, heb geleerd me hier niet meer druk over te maken zolang mijjn paard maar correct loopt. En zoals ze zeggen, dressuur is een jury sport het is maar net wat ze willen zien....