Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en het monsteren en voltige was leerzaam maar ik heb het meest genoten van de buitenritten en de activiteiten
Niekje51 schreef:Heb daar een aantal jaar geleden een weekje gezeten als leiding, nou kan je vertellen voor de leiding is het ook geen pretje. De mensen van de Treekhoeve zelf waren zeer onvriendelijk, we mochten en konden bijna niets met de kinderen ondernemen, moesten echt soms ruzie maken om voldoende eten voor de kinderen te krijgen etc. Het was voor de studiepunten van een vriendin die op de PABO zat en ik ging voor de fun mee. Ik was blij dat de week over was!
xbronte schreef:Heey, ik ben naar de Treekhoeve geweest en ik vond het geen leuk kamp. Je had heel veel vrije tijd na het rijden denk 4/5 uur na het rijden, mijn instructrice was niet aardig, het eten was niet lekker noem maar op. Ik ga dit jaar naar Duinmanege van Poelenburgh en daar schijnt het heel leuk te zijn
xNoah schreef:xbronte schreef:Heey, ik ben naar de Treekhoeve geweest en ik vond het geen leuk kamp. Je had heel veel vrije tijd na het rijden denk 4/5 uur na het rijden, mijn instructrice was niet aardig, het eten was niet lekker noem maar op. Ik ga dit jaar naar Duinmanege van Poelenburgh en daar schijnt het heel leuk te zijn
welke week ga jij?
ahh jammer.
ik ga naar instructieweek met mijn eigen pony jij?