ponykamp treekhoeve

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LoTjEeExXx_

Re: ponykamp treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:55

oja, bij een meisje was haar pony kreupel en toen kreeg ze geen nieuwe en heeft ze twee dagen niet gereden omdat er geen pony's waren..

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:50

ik vondt de treekhoeve erg leuk !
er zijn mischien wel dingen die minder zijn maar ik heb erg vermaakt ondanks het afwassen en de douche's de tenten vond niet egt een ramp het was wel koud maar heeeeeeeel gezellig :D en het monsteren en voltige was leerzaam maar ik heb het meest genoten van de buitenritten en de activiteiten :+
als je zelf lekker gezelig meedoet en niet loopt te zeiken over de tenten enzo dan heb je het echt superveel naar je zin . *\o/*
je moet alles gewoon positief bekijken en lekker lol hebben daar gaat het om :j

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:51

LoTjEeExXx_ schreef:
oja, bij een meisje was haar pony kreupel en toen kreeg ze geen nieuwe en heeft ze twee dagen niet gereden omdat er geen pony's waren..

ik werd gewoon op een groter paard gezet er waren paarden zat , wij hebben daar geen problemen mee gehad

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:56

maar ik moet er wel bij zeggen dat ik al echt jarengeleden ben geweest dus ik weet niet hoe het er nu is

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:57

Heey, ik ben naar de Treekhoeve geweest en ik vond het geen leuk kamp. Je had heel veel vrije tijd na het rijden denk 4/5 uur na het rijden, mijn instructrice was niet aardig, het eten was niet lekker noem maar op. Ik ga dit jaar naar Duinmanege van Poelenburgh en daar schijnt het heel leuk te zijn :)

_Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:35

Ga je nog naar de treekhoeve ofniet?

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 19:36

_Sanneee_ schreef:

ja, de eerste week, we maken het er het beste van :)

_Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:24

LauraFlexx schreef:
_Sanneee_ schreef:

ja, de eerste week, we maken het er het beste van :)

Zo eigenwijs was ik ook. ik dacht ah boeiend zo erg is het toch niet. Maar k haatte het ;o
Ik klaag niet zo snel hoor. Maar dit vond ik echt tegenvallen

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:32

Heb daar een aantal jaar geleden een weekje gezeten als leiding, nou kan je vertellen voor de leiding is het ook geen pretje. De mensen van de Treekhoeve zelf waren zeer onvriendelijk, we mochten en konden bijna niets met de kinderen ondernemen, moesten echt soms ruzie maken om voldoende eten voor de kinderen te krijgen etc. Het was voor de studiepunten van een vriendin die op de PABO zat en ik ging voor de fun mee. Ik was blij dat de week over was!

_Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:00

Niekje51 schreef:
Heb daar een aantal jaar geleden een weekje gezeten als leiding, nou kan je vertellen voor de leiding is het ook geen pretje. De mensen van de Treekhoeve zelf waren zeer onvriendelijk, we mochten en konden bijna niets met de kinderen ondernemen, moesten echt soms ruzie maken om voldoende eten voor de kinderen te krijgen etc. Het was voor de studiepunten van een vriendin die op de PABO zat en ik ging voor de fun mee. Ik was blij dat de week over was!

Bij ons was de leiding echt heel erg banketstaaf.
Alleen waren een paar mensen die ze aardig vonden en daar gingen ze helemaal leuk tegen doen en dan de anderen die ze blijkbaar niet mochten zaten ze af te katten enzo.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:18

Wat vervelend dat jullie allemaal zulke slechte ervaringen hebben gehad. Ik heb op de site gekeken en vond de groepen ook wel heel groot. Ik denk niet meer dat ik daar heen gaan. Voor de mensen die wel gaan heel veel plezier :)

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 11:07

niet leuk dat die mensen zo gemeen zijn. hopelijk mogen ze mij wel ;p we maken het er het beste van en volgend jaar doen we zeker iets anders, maar nu kunnen we niet meer terug. dus we zien wel of het wat word en anders zorgen we er wel voor dat ik en mijn vriendinnen het wel een beetje leuk hebben :)

Roos_Horsez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:18

ík vond het wel leuk op de treekhoeve, het was errug gezellig en de pony's zijn superlief! ik ga dit jaar weer, misschien kunnen we samen gaan?? :j

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 20:01

Roos_Horsez schreef:
ík vond het wel leuk op de treekhoeve, het was errug gezellig en de pony's zijn superlief! ik ga dit jaar weer, misschien kunnen we samen gaan?? :j

ik ga al de eerste week, heb je al ingeschreven dan?

xNoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:05

Mijn vriendin rijd op de Treekhoeve, ze zegt dat het een hele leuke manege is. Ik zelf heb geen idee, maar zij is niet op ponykamp geweest. Ik zal is vragen. Ik ga dit jaar naar poelenburgh! :P

xNoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:06

xbronte schreef:
Heey, ik ben naar de Treekhoeve geweest en ik vond het geen leuk kamp. Je had heel veel vrije tijd na het rijden denk 4/5 uur na het rijden, mijn instructrice was niet aardig, het eten was niet lekker noem maar op. Ik ga dit jaar naar Duinmanege van Poelenburgh en daar schijnt het heel leuk te zijn :)

welke week ga jij?

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:40

xNoah schreef:
xbronte schreef:

welke week ga jij?

ik ga 4 t/m 10 augustus ga jij ook naar poelenburgh dan? :)

xNoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:44

Citaat:
ik ga 4 t/m 10 augustus ga jij ook naar poelenburgh dan? :)

Jaa! *\o/* Ik ga 25 t/m 31 augustus. Zie je dus net niet. :( Ga jij op jeugdkamp of instructieweek?

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:53

Leuk! :) ahh jammer. :( ik ga naar instructieweek met mijn eigen pony jij?

xNoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:12

Ik ga op jeugdkamp! (Zonder eigen pony ;))

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:20

Leuk ik zat ook te twijfelen of ik toch naar jeugdkamp zou gaan maar ik denk dat ik meer aan de instructieweek heb. Veel plezier in elk geval! :)

xNoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:39

Thnx! :D jij ook! Stuur anders PB als je bent geweest en hoe het was? Ben wel benieuwd! :)

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:41

Ja is goed ik ben ook benieuwd ga ook even een keertje kijken daar, hoe mn pony erbij komt te staan, hoe de manege eruit ziet enzo. Heb er wel suuuuuuuperveel zin in hihi :D

xNoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:02

Haha, wij helemaal offtopic praten. Anders ff PB verder?

xbronte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 19:03

haha goed plan ja xd