Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xNK schreef:Geryon schreef:Uhm, een arabier staat hoger in het bloed dus is het toch logisch dat het eerder vlucht? Dat heb ik altijd geleerd hoor..
Waarom doet niemand lief?Ik vond het ook altijd grappig hoor als ik viel. Ik lag eens bewusteloos en toen ik wakker werd met een zware hersenschudding heb ik ook gelachen.. Neem aan dat jullie niet de mensen zijn die kunnen beoordelen of lachen goed is of niet. Beter dan een ruiter die na zo'n val al bang is
Opstappen en vergeten is voor mij de beste optie
xNK schreef:Geryon schreef:Als ik buiten rijd en ik flikker eraf vergeet ik dat liever niet, flikker ik er daarlijk weer af en gaat mijn paard de weg op
Tja, jezelf bang zitten maken omdat ie wel eens nog een keer zou kunnen schrikken, daar kom je verder mee
xNK schreef:Geryon schreef:Als ik buiten rijd en ik flikker eraf vergeet ik dat liever niet, flikker ik er daarlijk weer af en gaat mijn paard de weg op
Tja, jezelf bang zitten maken omdat ie wel eens nog een keer zou kunnen schrikken, daar kom je verder mee
Geryon schreef:Wat is dit nou weer voor reactie?Misschien moet je eens even na gaan denken i.p.v. van een beetje stoer praten over wel of niet bang zijn. Als jij rijd en je valt kan je veel beter wat rustiger aan doen voordat je verongelukt
Niks met bang zijn te maken. Wel met veiligheid
xNK schreef:Geryon schreef:Wat is dit nou weer voor reactie?Misschien moet je eens even na gaan denken i.p.v. van een beetje stoer praten over wel of niet bang zijn. Als jij rijd en je valt kan je veel beter wat rustiger aan doen voordat je verongelukt
Niks met bang zijn te maken. Wel met veiligheid
Die reactie heb ik wel vaker gehad, maar stoer ben ik zeker niet,![]()
Ik zeg toch ook nergens dat je weer terug in het zadel moet als je buiten valt, zou ik ook niet doen...
Geryon schreef:''Opstappen en vergeten''
Waarop ik antwoord dat ik niet aan vergeten wil doen. Over het opstappen hebben we het niet, waardoor we er vanuit gaan dat het wel opstappen is. Bedoel je dat niet, moet je dat er even bijzetten volgende keer
xNK schreef:quartel schreef:owja, das waar..........en dan sleurt paard je naar huis omdat je been gebroken is toch??
Hoe moet je dan thuis komen, als jij je been bij de eerste val al breekt, kan je waarschijnlijk je paard niet bij je houden / te pakken krijgen
xNK schreef:Geryon schreef:''Opstappen en vergeten''
Waarop ik antwoord dat ik niet aan vergeten wil doen. Over het opstappen hebben we het niet, waardoor we er vanuit gaan dat het wel opstappen is. Bedoel je dat niet, moet je dat er even bijzetten volgende keer
Ik had ook nergens gelezen dat je het over een buitenrit had o.i.d.