en toen viel ik dr af xD

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:42

oh wauw....das echt cool....in rengalop al bokkend en dan zonder cap niet eens een gat in je hoofd vallen 8)7

Isabel_k

het maakt echt niet uit of een paard hoger in het bloed staat :) ze zijn feller dus gaan ze eerder rennen maar dat betekent niet dat koudbloeden minder snel of erg schikken. het gaat erom hoe je je paad op voet en hoe jij rijd :) met veel spanning of heel rustig

Isabel_k

quartel schreef:
oh wauw....das echt cool....in rengalop al bokkend en dan zonder cap niet eens een gat in je hoofd vallen 8)7

*\o/* YEAAAHA

SummerLess

Ben der laatst ook afgegleden.
Kapoote enkelband en flinke hoofdpijn
tegen die enkelband kan niks helpen
maar ik ben hard op me hoofd terecht gekomen.
ik was erg erg dankbaar dat ik mijn lieve cap op had.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:43

quartel schreef:

maarja dat is cooooowl

Isabel_k

ik ( let op ik ) vind het gewoon ook veel veiliger als je een cap op doet :) ik ben geen tutje dat ik een cap draag... ik ben slim...

Geryon

xNK schreef:
Geryon schreef:
Uhm, een arabier staat hoger in het bloed dus is het toch logisch dat het eerder vlucht? Dat heb ik altijd geleerd hoor..

Waarom doet niemand lief? :D Ik vond het ook altijd grappig hoor als ik viel. Ik lag eens bewusteloos en toen ik wakker werd met een zware hersenschudding heb ik ook gelachen.. Neem aan dat jullie niet de mensen zijn die kunnen beoordelen of lachen goed is of niet. Beter dan een ruiter die na zo'n val al bang is :')

Opstappen en vergeten is voor mij de beste optie

Als ik buiten rijd en ik flikker eraf vergeet ik dat liever niet, flikker ik er daarlijk weer af en gaat mijn paard de weg op :')

SummerLess

Re: en toen viel ik dr af xD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:45

Wat nou als je paardje zo lief was geweest en nog een trap naar achter had gedaan en je hoofd had geraakt.
Met cap kom je er al niet goed vanaf.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:45

Geryon schreef:
Als ik buiten rijd en ik flikker eraf vergeet ik dat liever niet, flikker ik er daarlijk weer af en gaat mijn paard de weg op :')

Tja, jezelf bang zitten maken omdat ie wel eens nog een keer zou kunnen schrikken, daar kom je verder mee :j

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:46

xNK schreef:
Geryon schreef:

Tja, jezelf bang zitten maken omdat ie wel eens nog een keer zou kunnen schrikken, daar kom je verder mee :j

nee, je kan beter een echt ongeluk krijgen ;)

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:48

quartel schreef:

Dan ga je toch lopend verder, of ben ik nou helemaal gek :? :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:48

xNK schreef:
Geryon schreef:

Wat is dit nou weer voor reactie? :') Misschien moet je eens even na gaan denken i.p.v. van een beetje stoer praten over wel of niet bang zijn. Als jij rijd en je valt kan je veel beter wat rustiger aan doen voordat je verongelukt ;) Niks met bang zijn te maken. Wel met veiligheid :j

En ook wel met slimheid. Moet er niet aan denken om weer te vallen en mijn paard daarna aangereden zien worden.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:50

Geryon schreef:
Wat is dit nou weer voor reactie? :') Misschien moet je eens even na gaan denken i.p.v. van een beetje stoer praten over wel of niet bang zijn. Als jij rijd en je valt kan je veel beter wat rustiger aan doen voordat je verongelukt ;) Niks met bang zijn te maken. Wel met veiligheid :j

Die reactie heb ik wel vaker gehad, maar stoer ben ik zeker niet, {:)-:
Ik zeg toch ook nergens dat je weer terug in het zadel moet als je buiten valt, zou ik ook niet doen...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:50

xNK schreef:
quartel schreef:

Dan ga je toch lopend verder, of ben ik nou helemaal gek :? :')

owja, das waar..........en dan sleurt paard je naar huis omdat je been gebroken is toch??

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:51

xNK schreef:
Geryon schreef:

Die reactie heb ik wel vaker gehad, maar stoer ben ik zeker niet, {:)-:
Ik zeg toch ook nergens dat je weer terug in het zadel moet als je buiten valt, zou ik ook niet doen...

''Opstappen en vergeten''

Waarop ik antwoord dat ik niet aan vergeten wil doen. Over het opstappen hebben we het niet, waardoor we er vanuit gaan dat het wel opstappen is. Bedoel je dat niet, moet je dat er even bijzetten volgende keer ;)

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:52

quartel schreef:
owja, das waar..........en dan sleurt paard je naar huis omdat je been gebroken is toch??

Hoe moet je dan thuis komen, als jij je been bij de eerste val al breekt, kan je waarschijnlijk je paard niet bij je houden / te pakken krijgen |o

lisetteexx

waar gaat dit over???
ts balen dat je eraf gevallen ben maar ach niemand kan weten wat er gebeurt, volgende keer misschien iets beter opletten :)

MirandaDvG

Ik vind het veel stoerder als je heel goed kan blijven zitten...
En als je netjes een cap op doet vind ik je heel slim!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:53

xNK schreef:
quartel schreef:

Hoe moet je dan thuis komen, als jij je been bij de eerste val al breekt, kan je waarschijnlijk je paard niet bij je houden / te pakken krijgen |o

Hulp *\o/*

xNK

Geryon schreef:

Waarop ik antwoord dat ik niet aan vergeten wil doen. Over het opstappen hebben we het niet, waardoor we er vanuit gaan dat het wel opstappen is. Bedoel je dat niet, moet je dat er even bijzetten volgende keer ;)

Ik had ook nergens gelezen dat je het over een buitenrit had o.i.d.

quartel

xNK schreef:
quartel schreef:

tuurlijk wel :roll:
Paard komt je ophalen en jij houd je vast aan de beugels en voorzichtig trek die je dan naar huis..............zucht :roll:

Geryon

xNK schreef:
Geryon schreef:

Ik had ook nergens gelezen dat je het over een buitenrit had o.i.d.

Sorry, onduidelijk gezegd, dat bedoelde ik met buitenrijden!

xNK

Geryon schreef:
Hulp *\o/*

Maar als die er niet meteen is, rent je paard over de weg, zie je hem alsnog aangereden worden... ?

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:54

Dat jouw moeder je überhaupt nog op een paard laat zitten.. Als mijn moeder had geweten dat toen ik 12 was zonder cap reed (als was het maar éen keer), had ze me allang vastgebonden in huis. In de filmpjes draag je trouwens ook geen cap. Dus 'vergeten' vind ik niet echt een gepast excuus (smoes).

Maargoed, ik ben ook de heilige paus niet en ook ik zit wel eens een enkele keer zonder cap op m'n pony.. Alsnog is het onverantwoordelijk.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:54

xNK schreef:
Geryon schreef:
Hulp *\o/*

Maar als die er niet meteen is, rent je paard over de weg, zie je hem alsnog aangereden worden... ?

Maar we hadden het niet over de eerste keer vallen :')