Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DaisyB94 schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat als je geen dierenartskosten wilt uitgeven je geen paard moet nemen.
Ik ben ongeveer 80 euro per maand kwijt aan alleen krachtvoer..
DaisyB94 schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat als je geen dierenartskosten wilt uitgeven je geen paard moet nemen.
Ik ben ongeveer 80 euro per maand kwijt aan alleen krachtvoer..

DaisyB94 schreef:jaa daar heb je wel gelijk in, onze haf is ook veel goedkoper daarmee.. maar ik weetn iet wat voor paard TS in gedachte had
Elke week een zak musli kopen en om de 2 weken sportbrok en slobber... hij krijgt zoon 4-5 kilo op een dag
xxhannah013 schreef:DaisyB94 schreef:jaa daar heb je wel gelijk in, onze haf is ook veel goedkoper daarmee.. maar ik weetn iet wat voor paard TS in gedachte had
Elke week een zak musli kopen en om de 2 weken sportbrok en slobber... hij krijgt zoon 4-5 kilo op een dag
Ik heb een haflinger in gedachte, hij gaat dan elke dag de wei op en ben van plan niet heel veel geld aan brok uit te geven.
hoeveel kan ik ongeveer rekenen voor een sobere haflinger, niet te veel rijden en ook geen wedstrijden, meer buitenritjes enz?

Juulxx schreef:Koop eerst een shetlander achter hun rug om... vertel het een maand later...
Laat zien hoe goed je ermee omgaat..
En tadaa.. attans dat heeft bij mij gewerkt, en bn dan nu ook een trotse eigenaar van een tinkermeisje
Juulxx schreef:Koop eerst een shetlander achter hun rug om... vertel het een maand later...
En tadaa.. attans dat heeft bij mij gewerkt, en bn dan nu ook een trotse eigenaar van een tinkermeisje

DaisyB94 schreef:Juulxx schreef:Koop eerst een shetlander achter hun rug om... vertel het een maand later...
vind ik niet zoon goed idee.
Ik blijf erbij als je niks wil uitgeven aan dierenartskosten vind ik niet dat je een paard moet kopen