Hoe kom ik op hoogniveau?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SheeNegro

Re: Hoe kom ik op hoogniveau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:38

Nooit opgeven en je droom waarmaken ;)
Het is een lange weg, maar als je het echt wilt kom je er zeker wel!

En met een beetje geluk van de juiste mensen zelfs heel snel.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:41

Plezier in wat je doet, een heleboel talent, heel veel laten voor de sport, zorgen dat je daarnaast een baan hebt om geld voor lessen te verdienen, hopen op een goede pony die je op de wedstrijden kunt rijden, heel veel geluk en de juiste mensen om je heen verzamelen. En nooit opgeven, gaat het niet goed altijd de fout eerst bij jezelf zoeken ipv je paard. Zijn maar weinig mensen die het zonder steun van ouders redden, als het dan toch niet lukt, wees dan gelukkig met je paarden en GENIET. Velen rijden en enkelen komen aan de top, kijk maar naar vele bekende namen uit de ponysport, kampioenen of bijna toppers, van de meesten hoor je nooit wat terug als ze naar de paarden gaan.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 01:34

ervaring,
dat heb je als eerste al nodig na doorzettingsvermogen en een heleboel wil en goede moed ;p , om hoger op te geraken, ga lekker rijden, springen doe vannales , leer veel, zoek een verzorgpaardje, b ijrijdpaardje, goede lesgever, train wat doe eventueel eens een wetstrijdje,...

xChou

Re: Hoe kom ik op hoogniveau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 03:40

Ervaring is hiervoor het goede woord, door veel lessen te nemen, verschillende paarden te rijden wordt je zo langzamerhand steeds beter, dat gaat niet in één keer. Dus vooral doorzetten en niet opgeven!