rolexlover schreef:ik zou beginnen met een schetlander ofzo dan kan je wel al wat oefenen en schetlanders zijn echte bikkels! ze hebben niet zoveel verzorging nodug dan een sportpaard ofzow
Oh help......
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xloveskanjer schreef:Dus omdat jij per se een pony wil, moeten je ouders maar kei hard werken?
dalena schreef:ik heb het zo gedaan:
op marktplaats een aantal leuke pony's opgezocht en laten zien..
bij mensen langsgeweest die een ponytje hebben om de kosten te vragen.
mijn zusje paarden gek gemaakt, toen stond ik er niet meer alleen voor...(2 zeurende meisjes..haha)
ik betaal de pony zelf.. alleen de hoefsmid en Da en voer enz. betalen mijn ouders.
en beginnen met een shetje?? dat ga ik doen.
en nu mag ik dus een shetlander!
owja, en mijn kamer helemaal vol gehangen met paarden- posters schilderijen beeldjes enz. werkte bij mij ook
MyHu schreef:dalena schreef:ik heb het zo gedaan:
op marktplaats een aantal leuke pony's opgezocht en laten zien..
bij mensen langsgeweest die een ponytje hebben om de kosten te vragen.
mijn zusje paarden gek gemaakt, toen stond ik er niet meer alleen voor...(2 zeurende meisjes..haha)
ik betaal de pony zelf.. alleen de hoefsmid en Da en voer enz. betalen mijn ouders.
en beginnen met een shetje?? dat ga ik doen.
en nu mag ik dus een shetlander!
owja, en mijn kamer helemaal vol gehangen met paarden- posters schilderijen beeldjes enz. werkte bij mij ook
dan heb ij wel makkelijke ouders.
littlesannie schreef:ik mocht van mijn ouders ook never nooit een pony, heb toen een half jaar lang 12 uur in de week verzorgpaarden gereden toen dat niet meer mogelijk was begonnen mijn ouders toch te denken over een eigen en nu heb ik er 2 en rijd mijn hele familie paard
romyloverrr schreef:littlesannie schreef:ik mocht van mijn ouders ook never nooit een pony, heb toen een half jaar lang 12 uur in de week verzorgpaarden gereden toen dat niet meer mogelijk was begonnen mijn ouders toch te denken over een eigen en nu heb ik er 2 en rijd mijn hele familie paard
ik heb op mijn top een jaar 20 uur per week gereden , maar nooit een eigen pony gekregen , toen moest
mijn verzorgpony weg omdat de eigenaar moest verhuizen , en toen mocht ik hem hebben , zonder te zeuren![]()
blijkt vandaag dat mijn ouders het al 3 ( ! ) jaar wisten dat het mijn eigen pony werd en ik daarom geen pony mocht
zo zie je maar , er kunnen soms hele vreemde redenen voor zijn
donna123 schreef:Xloveskanjer schreef:Dus omdat jij per se een pony wil, moeten je ouders maar kei hard werken?
Ten eerste kan ik nog geen baan krijgen en ten tweede eigenlijk wil mijn moeder ook een paard maar omdat zij DENKT dat ze er de tijd niet voor heeft koopt ze geen pony.
xMyrth schreef:och penny's toch.
zo gemakkelijk dacht ik er eerst ook over. shetlander zou gemakkelijk bij oma in de wei passen, etc. etc.
als je ouder wordt ga je begrijpen dat het allemaal niet zo simpel werkt...
nog even geduld dus, dan komt er later "als je groot bent" een leuk paardje op je pad.