Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en als ik ga, ga ik naar de alround! Niet alleen dus
Simyo schreef:hee wat toevallig! dat heb ik dus ook, vriendin van mij wil ook graag; maar ook in de dressuurweek en ik wil liever allround!
Ik ben 16, en dacht ook dat er maar weinig mensen van onze leeftijd zijn, maar dat valt heel erg mee als ik de reacties in dit topic en in het andere topic lees! (er loopt nog een topic, moet je ff opzoeken: knhs instructieweken paarden, daar staat ook al veel info in)!
edit: ben jij dat op de foto's in je profiel?? Je lijkt veel ouder
, paar onderlinge wedstrijdjes per jaar
ach ja, ook wel leuk
Rij jij wel wedstrijden? Welke klasse? tossielove schreef:Geen starkaart, paar onderlinge wedstrijdjes per jaar
ach ja, ook wel leuk
Rij jij wel wedstrijden? Welke klasse?
Ik precies het zelfde wel eens een onderlinge sgw, springwedstrijdjes en dresuurwedstrijdjes maar jammer genoeg geen startkaart aan gebrek aan vervoer en tijd.. Hopelijk komt die ooit nog! Citaat:leuk!Ik precies het zelfde wel eens een onderlinge sgw, springwedstrijdjes en dresuurwedstrijdjes maar jammer genoeg geen startkaart aan gebrek aan vervoer en tijd.. Hopelijk komt die ooit nog!