Elinaa11 schreef:okee... hier heb ik niks aan , slotje maar -.-
Lieve TS, je zult het ongetwijfeld goed bedoelen maar lees je eerste post nou nog eens goed terug. Zou jij daar nou wijs uit kunnen worden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vuurneon schreef:Elinaa11 schreef:Ja maar ik heb wel 389462460 miljoen filmpjes op youtube gezien , en alles heeft sporen en bitten.
Terwijl ik zoiets heb , het is toch niet uitgevonden om een paard pijn te laten lijden?
Ben je echt 19? Want dit soort uitdrukkingen dan je iets een onwaarschijnlijk aantal hebt gezien is wel erg begin puberteitachtig.
Je hebt toch op school wel opgelet hoe je een discussie startDat hoort gewoon bij Nederlands immers.
Daarbij geloof ik met deze uitspraken ook niet echt dat je L springen en L dressuur bent met 5 eigen paarden
Rachelle_K schreef:Elinaa11 schreef:Ja maar ik heb wel 389462460 miljoen filmpjes op youtube gezien , en alles heeft sporen en bitten.
Terwijl ik zoiets heb , het is toch niet uitgevonden om een paard pijn te laten lijden?
Nee, maar tegenwoordig gaan mensen wel meer over nadenken of het wel of niet goed is voor je paard. Want vroeger is alles uitgevonden omdat het praktisch was, niet of het ook goed was voor het paard zelf. Sommigen zijn van mening dat het zonder alles wat jij opnoemt beter is, daar kun je het mee eens zijn of niet

Elinaa11 schreef:enne gaat het erom hou oud je bent dan?
ben je dan ineens minderwaardig? Slecht? Dom?

dat maakt het voor mij wel anders; jij moet het nog leren
en dat heb je nu ook