Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ceriadwen schreef:Hebben je ouders wel ervaring dan met paarden? Anders gaat het nog knap tegen vallen ben ik bang.
Maar even gewoon omdat je niet reageert.. hoe is het afgelopen met je nieuwe verzorgponies? Beetje leuke nu?
MandyR schreef:Ja hoor, jij als 12 jarig meisje mag het personeel uitzoeken en aannemen.![]()
En eerder vertelde je ook, in een ander topic, dat je moeder niet wil dat jij 1 paard krijgt, en nu wil ze ineens een stal vol hebben? Ik snap ook wel dat die niet allemaal van jullie zijn maar, iemand moet toch het werk doen en een oogje in het zeil houden.
Sorry, maar na de vele topics van jou heb ik nu weer een broodje aap gevoel.
Sjors schreef:improud schreef:Mijn ouders zijn naar de gemeente geweest en mogen het kopen, nu overleggen ze nog over de prijs.
Gaaf
Als het echt doorgaat en jullie hebben het gekocht kom ik kijken
TeSs2411 schreef:Ik zou het kijken naar paardjes inderdaad nog maar even uitstellen. Als de koop al door gaat, dan kunnen er maanden dan al niet jaren overheen gaan totdat alle vergunningen en verbouwingen rond zijn.
Ik neem aan dat je de paardjes niet midden in de troep wilt gaan zetten..
improud schreef:Twist1991 schreef:Weten jouw ouders eigenlijk iets af van paarden? Gewoon een vraag uit interesse hoor
Mijn moeder had vroeger een pony, en reed altijd paard tot haar 15e.
Ze wilt gewoon daar wonen omdat :
1. het is een mooi, groot stuk en zonde dat het weg gaat.
2. Er rijden weinig auto's lekker rustig dus.
3. Mooi bos bij.
4. Erg mooi gebied.
5. We hebben bordercollie's en willen dus ook schapen neer zetten op een weide.
Verder mag ik iemand uitzoeken die een beetje de hoofd wilt zijn van de stallen plek, we gaan paarden ter lease zetten en stallen verhuren.
En ik heb dat paarden koppie.
Tanuya schreef:het is wel heel penny allemaal ik heb net je andere topic's gezien en ik zet mijn vraagtekents erbij maarjaHet is vooral zo dat mensen met niet genoeg ervaring eigen paardjes gaan aanschaffen best wel een eng idee is want 9 van de 10 keer zijn de paarden er de duupe van.
improud schreef:Mijn ouders zijn naar de gemeente geweest en mogen het kopen, nu overleggen ze nog over de prijs.
vuurneon schreef:improud schreef:Mijn ouders zijn naar de gemeente geweest en mogen het kopen, nu overleggen ze nog over de prijs.
Zo dat is snel! Gemeente is normaal nooit zo vlot als je wat van hun nodig hebt. Dus zelfs al het bestemmingsplan etc doorgenomen en goedgekeurd?
Ik moet blijkbaar verhuizen naar een andere gemeente
Jitske schreef:TS is aangesproken op haar eerdere (fantastie of niet) verhalen en probeert hier verbetering in aan te brengen. Als jullie ook dit verhaal niet geloven, wees dan gewoon zo volwassen om een ander topic te bezoeken in plaats van hier een nieuwe rel te beginnen.
Jitske schreef:Moderatoropmerking:TS is aangesproken op haar eerdere (fantastie of niet) verhalen en probeert hier verbetering in aan te brengen. Als jullie ook dit verhaal niet geloven, wees dan gewoon zo volwassen om een ander topic te bezoeken in plaats van hier een nieuwe rel te beginnen.