Aan de teugel rijden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lizzll

Re: Aan de teugel rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 19:06

Dit is een van de redenen dat ik naar een andere manege ben gegaan drie jaar geleden. Ik rijd nu Western wat ik veel leuker vind en ook beter voor de paarden.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 19:08

pien2010 schreef:
Zou ik ook doen en ik zou ook de dierenbescherming bellen (voor de zekerheid)

Alsof de DB daar iets mee zou doen... zoals bovenstaande gaat het er op de meeste maneges aan toe.. ;)

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 16:34

Ik ben nu gestopt met rijden op deze manege. Met het rijden van mijn verzorgpony gaat het vrij goed, ik blijf natuurlijk constant letten op mijn eigen houding en dat van het paard. Lessen met haar zit er nog steeds niet in, de eigenaresse wil dit om één of andere reden niet en dat heb ik te respecteren. Ik ben wel wat aan het rond kijken naar eventueel andere maneges en misschien dat ik binnenkort wat lesjes western op een andere manege mee pak. Maar voorlopig zit lessen er niet in, aangezien ik geen enkele manege in onze buurt kan vinden die wél goed les geeft. Erg jammer dat ik zonder lessen verder moet. Ik zou het namelijk echt zonde vinden als er fouten in sluipen, maar op mijn oude manege werd ik hier toch niet op gewezen dus eigenlijk maakt het niet bar veel uit :p.

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:20

manege heechsan in eastermar zou je ook heen kunnen gaan ben er een paar keer geweest en ziet er netjes uit! alleen maar boxen en ze zeggen ook dat er goed lesgegeven wordt.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 20:22

Ik kan eens gaan kijken, in ieder geval bedankt voor het melden :). Heb er ook wel mindere verhalen over gehoord, maar ik moet toch zelf maar eens gaan kijken.

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:29

oke ik vond het in iedergeval er erg netjes uitzien paardjes in de wei etc.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 20:38

Ja ik heb de site even bekeken, in ieder geval veel beter dan mijn oude manege :)

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:01

naja ik vindt dat de manege het afgelopen jaar wel vooruit is gegaan eerst waren en pony's best wel mager en nu zijn ze bijna allemaal mooi maar er valt nog wel wat te verbeteren inderdaad.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 07:46

Volgens mij zien die pony's niet eens iedere dag buitenlicht :S. Bovendien zijn er stands... En de lessen zijn gewoon pruts. Dus nee, ben het niet met je eens dat het vooruit is gegaan. Heb je die stallen wel eens gezien? Wat een troep zeg!

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 17:22

heb je wel eens gevraagt waarom het zo is en zo komen iedere dag in de bak :) maarja eigen keus :D

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 19:38

Waarom wat zo is? Maakt me geen bal uit wat voor reden ze er voor hebben, het kan gewoon niet. Daar betaal ik niet voor. In welke bak? Buitenbak?

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:55

bijde maakt verder ook niks uit hoor wou je er alleen op wijzen :)

XTsjetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:31

Met die lesgever die jij hebt gehad ben ik het echt helemaal met je eens ! :j
Maar er zijn ook andere lesgevers hea, het gaat er niet bij elke lesgever zo aantoe ...

En @pietaaa en ik hebben ook wel dat probleem dat we niet zo veel meer leren, maar dat is op de meeste manege`s zo, daarom gaan veel met hun verzorgpaarden ook naar de "menno ruiters"
Jammer dat dat voor jou geen optie is ...